Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close

LOTOS

Header
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Dwa tytuły Superbrands dla marki LOTOS

Marka LOTOS została uhonorowana dwoma prestiżowymi tytułami przez Superbrands, organizację nagradzającą najbardziej rozpoznawalne i najsilniejsze marki na polskim rynku.

W edycji 2013/2014 projektu marka LOTOS otrzymała tytuł Business Superbrands, przyznawany najsilniejszym wizerunkowo markom biznesowym oraz tytuł Created in Poland Business Superbrands - specjalne wyróżnienie dla polskiej marki, która wypracowała ponadprzeciętny wizerunek w swojej kategorii, pozwalający na skuteczne konkurowanie z markami zagranicznymi.

- Marka LOTOS znalazła się w elitarnym gronie najsilniejszych marek korporacyjnych, wybranych spośród ponad 2 000 marek poddanych ocenie. Przyznany nam po raz szósty tytuł Business Superbrands to znaczące wyróżnienie. To uznanie odzwierciedlające silną pozycję marki, którą konsekwentnie od lat budujemy. Marki oferującej nie tylko towary i usługi najwyższej jakości, ale wychodzącej naprzeciw oczekiwaniom klientów, aby mogli realizować swoje własne cele i marzenia – mówi Anna Goliszewska, Dyrektor Biura Zarządzania Marką – Naszą ambicją jest kreowanie marki przyjaznej i opartej na zaufaniu klientów, dynamicznej i kompetentnej, a przyznane wyróżnienia potwierdzają skuteczność realizacji strategii marki.

27 maja, podczas jubileuszowej gali, która ukoronowała 10-lecie projektu w Polsce, statuetkę Superbrands dla marki LOTOS odebrała Anna Goliszewska, Dyrektor Biura Zarządzania Marką.

Superbrands to jedyna na świecie niezależna organizacja promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i opisywanie drogi do sukcesu najsilniejszych marek. Powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii. Obecnie działa w 87 krajach na całym świecie.

Projekt Superbrands obecny jest w Polsce od 2004 roku. W każdej edycji wyłaniani są liderzy wśród marek biznesowych i konsumenckich. Statuetki i dyplomy Superbrands przyznawane są na podstawie niezależnych badań rynku oraz głosów Rady Marek - niezależnego gremium ekspertów.