logo

Jakość Obsługi 2009

Sieć stacji paliw LOTOS została doceniona w rankingu „Jakość Obsługi 2009”, który podsumowuje wyniki obserwacji dotyczących obsługi na stacjach paliw. W ciągu ostatniego roku sieć stacji LOTOS wg konsumentów, blisko dwukrotnie poprawiła jakość obsługi i otrzymała pierwsze miejsce wśród ocenianych stacji m.in. za czas obsługi oraz kompetencje personelu.

Chociaż średni poziom obsługi klienta w Polsce w 2009 r. wyniósł zaledwie 1,76 pkt w skali od -5 do +5, na pochwałę zasługuje cała branża stacji paliw, która osiągnęła wyższy średni wynik wynoszący 2,53 pkt.

Na tym tle jeszcze lepiej prezentuje się sieć stacji paliw LOTOS, która osiągnęła wyższy – od średniej krajowej oraz średniej branży – wynik w jakości obsługi wynoszący aż 3.06 pkt. Tym samym spółka utrzymała równie wysoki, podobny standard jakości obsługi mierzony w badaniu półrocznym. Jeszcze lepiej wyglądają aktualny ranking i pozycja sieci paliw LOTOS na tle raportu jakości obsługi za 2008 r. W porównaniu do poprzedniego rankingu jakości obsługi sieci stacji paliw LOTOS otrzymała blisko dwa razy lepsze oceny.

Z analizy raportu „Jakość Obsługi 2009 – Top 100” wynika, że konsumenci spośród wszystkich stacji paliw w Polsce, docenili LOTOS przyznając pierwsze miejsce za organizację i czas obsługi, wiedzę i kompetencje personelu. Pozytywne opinie spływały również w zakresie zachowania i wyglądu personelu stacji paliw sieci LOTOS oraz wyglądu miejsca obsługi.

– Jednym z filarów misji Grupy LOTOS jest właśnie taki rozwój firmy, aby przynosił satysfakcję klientom oraz zapewniał wykorzystanie potencjału pracowników. Pozycja lidera w rankingu branżowym jest potwierdzeniem, że zmierzamy we właściwą stronę. – powiedział Paweł Lisowski, prezes zarządu spółki LOTOS Paliwa. – Pierwsze miejsce jest tym bardziej cenne, że jakość naszej pracy oceniali sami klienci, dlatego bardzo dziękuję wszystkim pracownikom sieci stacji paliw LOTOS za codzienną pracę, a klientom obiecuję, że nie spoczniemy na laurach i nadal będziemy starali się o ich wysoki poziom zadowolenia – dodał prezes Lisowski.

Priorytetem LOTOS Paliwa jest efektywna reorganizacja segmentu sprzedaży detalicznej. Podstawowymi celami działań są zwiększenie konkurencyjności sieci, wzrost udziałów w rynku oraz dalsze podniesienie jakości świadczonych usług. W ramach realizowanej strategii rozwoju m.in. uruchomiono stacje ajencyjne, rozpoczęto sprzedaż paliw premium – LOTOS Dynamic oraz zainaugurowano program premiowy – LOTOS Navigator.