Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close

LOTOS

Header
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Superbrands 2013

Marka LOTOS została uhonorowana prestiżowym tytułem Business Superbrand 2013 w 7. edycji programu, który wyłonił najsilniejsze marki na polskim rynku. Grupa LOTOS otrzymała nagrodę w kategorii marek korporacyjnych.

Naszą ambicją jest kreowanie marki dynamicznej i kompetentnej, przyjaznej i opartej na zaufaniu klientów. Tytuł Business Superbrand dla marki LOTOS, otrzymany już po raz szósty, to dla nas ważne wyróżnienie, potwierdzające skuteczność działań związanych z realizacją strategii marki – mówi Anna Goliszewska, Dyrektor Biura Zarządzania Marką. – Marka LOTOS znalazła się w wąskim gronie najsilniejszych brandów korporacyjnych. Superbrand to marka o charakteryzująca się silną obecnością i wysoką rozpoznawalnością na polskim rynku. To marka oferująca nie tylko produkty i usługi wysokiej jakości, ale także korzyści emocjonalne, stanowiące o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.

Marki korporacyjne oraz marki biznesowe zostały poddane procesowi Certyfikacji Business Superbrands. Na początkowej liście znalazło się 308 marek obecnych na polskim rynku. W procesie certyfikacji uczestniczyli eksperci Rady Marek Superbrands, którzy ocenili wizerunkową siłę marek. W bieżącej edycji programu ocena wymagana do uzyskania Certyfikatu została podwyższona, tym samym wyróżnienie stało się jeszcze bardziej elitarne. Tytuł Business Superbrand otrzymało jedynie 85 marek biznesowych.

Tytuł Superbrands jest wyróżnieniem przyznawanym od 17 lat w 87 krajach, przez niezależną, międzynarodową organizację The Superbrands Ltd. Celem projektu jest promowanie i nagradzanie sukcesów tych marek, które dzięki wyjątkowym korzyściom, jakie oferują, osiągnęły rynkowy sukces. The Superbrands Ltd., promująca ideę brandingu, powstała w Wielkiej Brytanii w 1994 roku. Swój początek wzięła od nadawanej na antenie radia GLR (obecnie BBC London) audycji poświęconej markom i ich roli w życiu konsumentów. Na fali dużego zainteresowania programem powstała koncepcja publikacji, honorującej najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach.

Prezentacje drogi do sukcesu każdej z nagrodzonych marek, w tym marki LOTOS, trafiły do towarzyszącego każdej edycji programu Albumu Superbrands, który cieszy się na świecie opinią "biblii brandingu".