Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close

LOTOS

Header
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Złoty Laur Konsumenta dla LOTOS Oil

Marka olejowa LOTOS została wyróżniona 1. miejscem w ogólnopolskim plebiscycie oceniającym popularność marki w świadomości konsumentów.

Laur Konsumenta/Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego efektem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. Ten prestiżowy, ogólnopolski plebiscyt daje producentom, dystrybutorom towarów oraz usługodawcom odpowiedź na pytanie, które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie.

Marka, która nie funkcjonuje w świadomości konsumenta - nie istnieje. Marką nie są fabryki czy logo. To de facto strumień wartości, który niesie ona dla swojego odbiorcy – podkreśla Katarzyna Janicka, szef Biura Marketingu LOTOS Oil. – Dlatego tak ważna jest dla nas informacja, jak markę LOTOS postrzegają jej klienci – wyjaśnia. – Cieszy nas, że na tle konkurencji, kierowcy niezmiennie oceniają markę LOTOS bardzo wysoko. Przyznana po raz kolejny nagroda potwierdza, że realizowana przez nas strategia brandingu emocjonalnego się sprawdza – podsumowuje Katarzyna Janicka.

Warto podkreślić, że LOTOS to w 100% rodzima, polska marka. Jej sukcesy w kraju, ale także obecność na ponad 80 rynkach zagranicznych, w połączeniu z bardzo dobrym postrzeganiem przez kierowców świadczą o tym, że polski produkt z powodzeniem konkuruje
z globalnymi koncernami.

To nie pierwszy raz, kiedy marka LOTOS i oleje silnikowe zostają nagrodzone Laurem Konsumenta. Poprzednie nagrody to Laur Konsumenta 2015 w kategorii Oleje Silnikowe, Laur Konsumenta - Lider Dekady (2004-2014) oraz Laur Konsumenta – Top Marka 2013.

Liczne wyróżnienie potwierdzają wysoką świadomość i wartość marki wśród polskich odbiorców.