Wyróżniono Serwis Olejowy LOTOS Oil
Kapituła Programu Najwyższa Jakość Quality International 2016 jednogłośną decyzją przyznała firmie LOTOS Oil Sp. z o.o., tytuł Laureata w kategorii QI Services – za najwyższej jakości: Serwis olejowy LOTOS Oil.
Patronat nad programem sprawuje Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Polskiego Komitetu Normalizacyjnego oraz Katedra Zarządzania Jakością Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
– Cieszymy się z tego wyróżnienia – podkreśla Marek Dębiński, kierownik Dział Serwisu Olejowego. – Ta część działalności operacyjnej LOTOS Oil, którą się od wielu lat się zajmujemy jest niezwykle ważna z uwagi na łączenie oferty handlowej z ofertą serwisową. Współpracujemy z partnerami przemysłowymi zarówno w realizacji zadań cząstkowych, jak i pełnej obsługi w zakresie gospodarki smarowniczej. Serwis Olejowy to głównie działania serwisowe i obsługowe oraz doradztwo związane z rozwiązywaniem problemów i optymalizacją gospodarki smarowniczej i właściwym zastosowaniem środków smarowych, a tym samym właściwego zastosowania produktów LOTOS Oil w celu uzyskania maksymalnego zadowolenia klientów – podsumowuje Marek Dębiński.
Serwis olejowy Spółki zajmuje się również monitorowaniem olejów i szybkimi testami olejów z eksploatacji w tym między innymi tych stosowanych: na okrętach i promach, monitorowaniem stanu jakości olejów w czasie eksploatacji w wielu przedsiębiorstwach różnych branż, jak choćby w przemyśle oponiarskim, metalowym itp. Serwis Olejowy LOTOS Oil w ramach działań fizycznych prowadzi również prace serwisowe w czasie eksploatacji środków smarowych ( zabiegi oczyszczania olejów, zbiorników, układów z cyrkulującym olejem) miedzy innymi w: walcowniach, zakładach papierniczych, zakładach metalowych. Eksperci z Serwisu Olejowego LOTOS Oil od początku współpracy z KIA Motors Polska doradzają teamom sportowym w trakcie wyścigów Kia LOTOS Race.
Serwis Olejowy LOTOS Oil współpracuje dziś z największymi koncernami globalnymi z kluczowych gałęzi przemysłu w kraju i zagranicą.
– Przez te wszystkie lata funkcjonowania zarówno w przypadku polskich, jak i zagranicznych podmiotów zbudowaliśmy silną pozycję – eksperta otwartego na rozwiązywanie wszelkich problemów z eksploatacja maszyn związaną ze środkami smarowymi, jakością smarowania, bezpieczeństwem i czasem eksploatacji staramy się pomóc w działaniach doradczych jak i w następstwie prac serwisowych. Na problem patrzymy z punktu widzenia klienta środka smarowego i eksploatatora, jego trosk i problemów bezpieczeństwa eksploatacji, z założenia unikając subiektywnych ocen i działań. Dziś z perspektywy wielu lat funkcjonowania na rynku, z całą odpowiedzialnością mogę zapewnić, że usługa Serwisu Olejowego skutecznie pomaga nam utrzymywać i poszerzać krąg odbiorców olejów, cieczy eksploatacyjnych i smarów LOTOS Oil – dodaje M. Dębiński.
To nie pierwsza nagroda, jaką otrzymał zespół Serwisu Olejowego LOTOS Oil. W 2010 roku działania ekspertów Serwisu Olejowego LOTOS Oil zostały wyróżnione Medalem Europejskim, nagrodą przyznawaną przez Business Centre Club przy wsparciu Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego z siedzibą w Brukseli.