Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close

LOTOS

Header
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Europrodukt

Spółka Lotos Oil znalazła się w gronie laureatów XVII edycji ogólnopolskiego konkursu Europrodukt. Tym razem wyróżniono dwa ultranowoczesne oleje silnikowe przeznaczone do stosowania w samochodach produkcji japońskiej, przede wszystkim w Subaru.

Tytułem Europrodukt od 2000 roku nagradzane są produkty i usługi firm wyróżniających się kompleksową i profesjonalną obsługą klienta oraz wysokim poziomem oferty. Przyznane statuetki i dyplomy są wyrazem uznania za wysiłek włożony w tworzenie sprzyjających warunków dla rozwoju gospodarczego oraz podjęte przez przedsiębiorstwa inicjatywy gospodarcze i społeczne.

Quazary dla „Japończyka”
LOTOS Quazar S 0W20 i LOTOS Quazar S 5W30 to syntetyczne, energooszczędne oleje silnikowe najnowszej generacji. Dzięki formule Hi-Tec Protection zapewniają pełną i ciągłą ochronę przeciwzużyciową nowoczesnych silników benzynowych głównie samochodów marki Subaru, ale mogą być stosowane również w silnikach benzynowych wielu innych marek samochodów z rodowodem azjatycko-amerykańskim.

- W drugiej połowie roku 2004, wraz z publikacją specyfikacji ACEA 2004, wszystko wskazywało, że w obszarze olejów do silników samochodów osobowych etap osobnych olejów do silników benzynowych i osobnych do silników wysokoprężnych definitywnie się zakończył – mówi Piotr Niemiec z Biura Rozwoju i Serwisu Olejowego LOTOS Oil. - Po upływie siedmiu lat od tego momentu spodziewamy się, że z wielu powodów w najbliższym czasie będziemy obserwować powrót do koncepcji olejów dedykowanych ze względu na sposób zasilania samochodu, choć przyczyny podziału będą zupełnie inne niż przed rokiem 2004. Nagroda dla przeznaczonych do silników benzynowych olejów linii LOTOS QUAZAR S to nagroda dla produktów stworzonych bez technologicznych kompromisów, idealnie skrojonych pod potrzeby określonych silników – kończy Piotr Niemiec.