Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close

LOTOS

Header
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Superbrands 2012

Marka LOTOS została uhonorowana w sumie aż dwiema prestiżowymi tytułami Superbrands 2012 w VI edycji konkursu, który wyłonił najsilniejsze marki konsumenckie i biznesowe na polskim rynku. Nagrody otrzymała Grupa LOTOS S.A. w kategorii marki korporacyjnej oraz spółka LOTOS Paliwa za markę stacji paliw.

Tytuł Superbrands jest wyjątkowym wyróżnieniem dla zespołów marketingowych, przyznawanym już od 16 lat w ponad 85 krajach przez międzynarodową organizację The Superbrands Ltd. Celem projektu  jest promowanie i nagradzanie sukcesów tych marek, które  w sektorze konsumenckim i biznesowym zdobyły trwałą przewagę nad konkurencją.

Wyboru każdorazowo dokonuje Rada Marek - niezależne gremium ekspertów, podejmujących decyzje w oparciu o takie kryteria, jak m.in. rozpoznawalność marek, unikalny charakter oferowanych korzyści oraz siła więzi z klientami. W tym roku wyboru dokonali także konsumenci.

– To ogromny sukces, że stacje paliw LOTOS znalazły się w wąskim gronie najsilniejszych brandów na polskim rynku. Potwierdza to skuteczność naszej strategii, zakładającej wzrost jakości obsługi i rozwój sieci stacji zarówno w segmencie ekonomicznym jak i Premium, co przekłada się na coraz większą rozpoznawalność marki LOTOS – mówi Paweł Lisowski, prezes spółki LOTOS Paliwa. - Miło nam, że nasze wysiłki docenili nie tylko eksperci, ale również sami konsumenci, którzy w tym roku także mieli wpływ na wybór laureatów.