Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close

LOTOS

Header
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Szeroka oferta naszych produktów  dostępna jest  w całej Polsce i zagranicą. Jesteśmy liderem rynku olejów silnikowych, które docierają do 45 krajów oraz  mamy  czołową pozycję na krajowym rynku asfaltów drogowych.

Zarządzamy siecią 450 dogodnie zlokalizowanych stacji paliw w całym kraju. W ramach sieci funkcjonuje  17 tzw. Miejsc Obsługi Podróżnych przy autostradach A1, A2, A4 i A6 oraz przy drogach ekspresowych S3 oraz S7. 

W lipcu 2011 r.  otworzyliśmy sieć ekonomicznych stacji pod marką LOTOS Optima. W listopadzie 2012 r. działało już 58 stacji pod tą marką. Z biegiem czasu będzie ich więcej. Udział koncernu w polskim rynku paliw ogółem w pierwszym półroczu 2012 roku wyniósł 34,1%. W ten sposób wskaźnik założony w strategii Grupy LOTOS na rok 2012 został przekroczony.

Cele strategiczne Grupy LOTOS dotyczące działalności rynkowej:

Rynek detaliczny paliw

  • uzyskanie 10% udziału w kraju w 2015 r.
  • umacnianie wizerunku nowoczesnej i rozwijającej się sieci stacji paliw LOTOS

Rynek hurtowy paliw

  • rozwój sprzedaży paliwa lotniczego w Polsce 
  • wzrost aktywności w Europie Środkowo-Wschodniej i Północnej

Produkty pozapaliwowe

  • utrzymanie pozycji lidera na krajowym rynku olejów smarowych 
  • wzrost udziału serwisu olejowego w sprzedaży 
  • utrzymanie pozycji lidera na polskim rynku asfaltów modyfikowanych 
  • silna pozycja na rynku Europy Środkowo-Wschodniej

W skład segmentu handlowego wchodzą: