logo

W środę (10.09) w Grupie LOTOS Loża Gdańska Business Centre Club zapoczątkowała cykl seminariów szkoleniowych dla firm w obszarze marketingu i promocji marki. Gościem specjalnym spotkania był prof. Robert Kozielski.

Ogólne

W środę (10.09) w Grupie LOTOS Loża Gdańska Business Centre Club zapoczątkowała cykl seminariów szkoleniowych dla firm w obszarze marketingu i promocji marki. Gościem specjalnym spotkania był prof. Robert Kozielski.

Na spotkaniu obecni byli przedstawiciele firm – członkowie Loży Gdańskiej BCC, prezesi zarządów oraz dyrektorzy marketingu największych pomorskich przedsiębiorstw. Tym samym rozpoczęto cykl seminariów, których celem jest dostarczanie najnowszej wiedzy biznesmenom oraz integracja środowiska marketingowego.

Trudno integrować bez udziału liderów, a Grupa LOTOS niewątpliwie do nich należy. Cieszymy się, że udało się tak profesjonalnie przygotować to spotkanie. Zamierzamy tego typu warsztaty organizować raz na kwartał w innych wiodących firmach pomorskich – powiedział „Dziennikowi Bałtyckiemu” Maciej Dobrzyniecki, kanclerz Loży Gdańskiej BCC, wiceprezes Zarządu Głównego BCC.

Seminarium było dla LOTOSU, jako lidera promocji marki, dobrą okazją do przybliżenia przybyłym gościom swojej historii i podzielenia się swoim dotychczasowym doświadczeniem. Jako gospodarz, pierwszy głos zabrał Paweł Olechnowicz, prezes Zarządu Grupy LOTOS. W swojej prezentacji „Dla bezpieczeństwa energetycznego Polski, dla rozwoju Pomorza” przedstawił podstawowe informacje i cele strategiczne firmy oraz filozofię biznesową GK LOTOS.

O marce LOTOS opowiedziała Anna Goliszewska, dyrektor Biura Zarządzania Marką. Zwróciła ona na uwagę na dwutorowość prowadzonych działań: prosprzedażowych w spółkach zależnych segmentu handlowego oraz wizerunkowych w Grupie LOTOS. Zgromadzeni usłyszeli również o obecnej strategii marki oraz o dotychczasowych akcjach promocyjnych.

Jowita Twardowska, dyrektor ds. Komunikacji i CSR w swoim wystąpieniu zachęcała wszystkich, i małe i duże przedsiębiorstwa, do budowania i wdrażania strategii odpowiedzialności społecznej. Słuchacze mogli zapoznać się z kamieniami milowymi CSR LOTOSU oraz przykładami długofalowych programów zaangażowania społecznego (m.in. „Szukamy następców mistrza”, „Biało-zielona przyszłość z LOTOSEM”, „LOTOS pomaga bałtyckiej przyrodzie”, „LOTOS – Mistrzowie w pasach”).

Wagę etyki w biznesie podkreśliła w swojej wypowiedzi Beata Ossowska-Lango, dyrektor Biura Audytu Wewnętrznego oraz przewodnicząca Rady ds. etyki GK LOTOS. Zaproszeni goście usłyszeli też o procesie tworzenia i wdrażania Kodeksu Etyki.

Ciekawą perspektywę nadała spotkaniu prezentacja prof. Roberta Kozielskiego, który odniósł się do zmian i wyzwań współczesnego biznesu. Opowiadał też o tym, jak dzisiejsze firmy mogą osiągać sukces: – Sukces korporacji zależy nie tylko od jej liderów. Wiele dobrego mogą wnieść wszyscy pracownicy. Zagranicznym przykładem jest Toyota. Każdy pracownik japońskiego koncernu ma obowiązek co jakiś czas zgłaszać pomysł na usprawnienie czegoś w firmie. W sumie rocznie jest mnóstwo propozycji, z których 80 % znajduje zastosowanie w praktyce biznesowej

Biuro Komunikacji, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.58 308 87 31, 58 308 83 88, 58 308 83 55, e-mail: media@grupalotos.pl

Spotkanie Loży Gdańskiej BCC w Grupie LOTOS (10.09)