logo

Sieć stacji paliw LOTOS zaprezentowała właśnie wiosenny katalog nagród programu premiowego LOTOS Navigator. Od 11 maja do wyboru są aż 62 nowe propozycje, które podzielono na 9 kategorii. 

Działalność handlowa

Sieć stacji paliw LOTOS zaprezentowała właśnie wiosenny katalog nagród programu premiowego LOTOS Navigator. Od 11 maja do wyboru są aż 62 nowe propozycje, które podzielono na 9 kategorii. Tak szeroka oferta pozwoli każdemu wybrać swój wymarzony prezent, zarówno miłośnikom aktywnego wypoczynku na świeżym powietrzu, jak i osobom, które wolny czas wolą spędzić w domowym zaciszu.

Najnowszy katalog Navigator to mnóstwo ciekawych nagród. Wyposażenie turystyczne dla uwielbiających podróże, narzędzia do prac w ogrodzie dla tych, którzy planują wiosenne porządki i akcesoria kuchenne dla szefa kuchni – to tylko część nowej oferty. Pełny katalog nagród jest dostępny pod linkiem: https://www.lotosnavigator.pl/.

Jak odebrać nagrodę?

Klienci sieci LOTOS mogą zamawiać nagrody w wygodny sposób na podanej powyżej stronie programu Navigator. Wystarczy dodać do koszyka wybrany upominek, a następnie wskazać stację LOTOS, na którą ma ona zostać dostarczona. System powiadomi klienta, kiedy przesyłka będzie gotowa do odbioru.

Warto przypomnieć, że od czerwca 2017 r. klienci mogą korzystać z programu premiowego Navigator na wszystkich stacjach paliw sieci LOTOS. Wszystko to dzięki rozszerzeniu zasięgu działania programu o stacje LOTOS Optima. Zmianie, która przyniosła korzyści dla obu stron. Atrakcyjny przelicznik punktowy i dobrze dopasowana oferta nagród mogą związać ze stacją znaczącą liczbę klientów. Natomiast w przypadku sieci stacji paliw, program premiowy jest jednym z ważniejszych elementów konkurowania o klientów i może być źródłem budowania przewagi.

Katalog navigator wiosna 2018

***

Program premiowy Navigator został udostępniony klientom w 2008 r. W ciągu 10 lat jego funkcjonowania wydano już ok. 5 mln kart. Z kwartału na kwartał poszerza się nie tylko grono jego użytkowników, ale również katalog nagród, których liczba przekroczyła już 200. Zwiększenie dostępności programu premiowego Navigator i umożliwienie zbierania punktów klientom na wszystkich stacjach sieci LOTOS jest jednym z elementów rewitalizacji programu premiowego Navigator. Ma to na celu zwiększanie efektywności w handlu detalicznym, zgodnie ze strategią rozwoju Grupy Kapitałowej LOTOS na lata 2017-2022.

***

LOTOS to polska grupa kapitałowa, której działalność ma strategiczne znaczenie dla krajowego i europejskiego bezpieczeństwa w sektorze energii oraz polskiej gospodarki. LOTOS wydobywa gaz ziemny i ropę naftową w Polsce, Norwegii oraz na Litwie. Należy do niego, zlokalizowana w Gdańsku, jedna z najnowocześniejszych europejskich rafinerii, gdzie surowiec przerabiany jest głównie na wysokiej jakości paliwa, w tym paliwa premium – LOTOS Dynamic.

LOTOS to także sieć blisko 500 stacji paliw, dogodnie zlokalizowanych przy autostradach i drogach ekspresowych, we wszystkich aglomeracjach i wielu miejscowościach na terenie całego kraju. LOTOS, jako sprzedawca detaliczny i hurtowy, zaopatruje w paliwa blisko 1/3 polskiego rynku. Zajmuje też pozycję drugiego spedytora kolejowego w kraju. LOTOS to także czołowy producent asfaltów drogowych, olejów silnikowych oraz smarów do samochodów, samolotów, pociągów, statków, a nawet pojazdów techniki wojskowej.

Biuro Komunikacji, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.58 308 87 31, 58 308 83 88, 58 308 83 55, e-mail: media@grupalotos.pl

Udostępnij