Według badania przeprowadzonego przez TNS OBOP marka LOTOS zajęła wysokie drugie miejsce w rankingu polskich producentów.
Według badania przeprowadzonego przez TNS OBOP marka LOTOS zajęła wysokie drugie miejsce w rankingu polskich producentów.
LOTOS w kategorii „Inne marki” wyprzedził m.in. takie firmy jak Polkomtel, Orbis, Solaris, Batycki, W. Kruk czy Wittchen.
- To dla nas ogromne wyróżnienie, motywujące do jeszcze bardziej wytężonej pracy przy dalszej promocji marki LOTOS – podkreśla Anna Goliszewska, szef biura marketingu strategicznego Grupy LOTOS S.A.
Badanie przygotowano na zlecenie agencji reklamowej Demo Effective Launching. Jego wyniki opublikował dzisiejszy „Puls Biznesu”.
TNS OBOP zapytał Polaków z jakich marek są dumni, jakie poleciliby cudzoziemcom i z jakich sami najchętniej korzystają. Przeprowadzona sonda stanowi punkt wyjścia do dyskusji pomiędzy zarządami polskich spółek i ekspertami z branży marketingowej na temat przyszłości i promocji polskich marek. Okazją do rozmowy będzie I Forum Polskiego Produktu, które odbędzie się 24 października w Gdańsku.
Na listopad LOTOS zaplanował start kampanii wizerunkowej promującej koncern na terenie całego kraju. Spoty reklamowe LOTOSU wyemitują m.in. informacyjne kanały telewizyjne. Reklamy prasowe ukażą się m.in. w najpoczytniejszych tygodnikach ogólnopolskich i miesięcznikach branżowych. Ponadto reklamy w ramach kampanii ukażą się także na biznesowych portalach internetowych.
– W kampanii szczególną uwagę zwróciliśmy na cele strategiczne firmy – bezpieczeństwo energetyczne, dystrybucję produktów najwyższej jakości oraz dbałość o środowisko – podkreśla Anna Goliszewska. – Uważamy, że są to największe atuty LOTOSU, stanowiące naszą przewagę konkurencyjną.
Przy realizacji nowej kampanii wizerunkowej Grupa LOTOS współpracować będzie z agencją Euro RSCG 4D.
Marcin Zachowicz, rzecznik prasowy Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.(58) 308 75 70, (0) 505 050 454, e-mail: marcin.zachowicz@grupalotos.pl