logo

      W czerwcu ruszyła IV edycja programu lojalnościowego LOTOS Navigator. W nowej ofercie znalazły się nagrody następujących marek: Wenger, Disney/Pixar, Whitenergy, 4WorldAccessories, Philips, Makita, Black&Decker i Brugi. Komunikacja nowej oferty nagród utrzymana jest w nowatorskiej konwencji komiksu. Jej główną postacią jest młody kierowca Szybki Aleks.  

Działalność handlowa

W czerwcu ruszyła IV edycja programu lojalnościowego LOTOS Navigator. W nowej ofercie znalazły się nagrody następujących marek: Wenger, Disney/Pixar, Whitenergy, 4WorldAccessories, Philips, Makita, Black&Decker i Brugi. Komunikacja nowej oferty nagród utrzymana jest w nowatorskiej konwencji komiksu. Jej główną postacią jest młody kierowca Szybki Aleks.

Nagrody zostały podzielone na 5 kolekcji: Podróż i Biznes, Funkcjonalna Kuchnia, Praktycznie Niezbędna, Włącz Pozytywne Emocje, Relaks i Wypoczynek. W nowej edycji wprowadzona została także możliwość wymiany punktów na kawę, pierożkowy kubek lub hot-doga.

Jesteśmy przekonani, że nowa oferta nagród spełni oczekiwania dużego grona naszych wymagających klientów – mówi Magdalena Jurdziak, dyrektor Biura Marketingu LOTOS Paliwa

– Nowością w programie Navigator są bony na zakup paliwa o nominałach od 10 do 50 PLN. Klienci mogą również wygrać atrakcyjne Nagrody Tygodnia i Miesiąca w cyklicznie organizowanych konkursach SMS – dodaje Andrzej Jakielaszek, kierownik Zespołu ds. Promocji Marki LOTOS Paliwa.

Pierwszy konkurs rozpocznie się już 25 czerwca. Szczegóły konkursu zostaną zamieszczone na stronie http://lotosnavigator.pl/ na kilka dni przed rozpoczęciem konkursu.

 

400,56 kB

 

Komiksowo

Komunikacja nowej oferty nagród dla klientów sieci stacji paliw LOTOS utrzymana jest w nowatorskiej konwencji komiksu. Główną postacią jest Szybki Aleks – młody kierowca o niewątpliwym talencie do wpadania w tarapaty i wychodzenia z nich w niezwykłym stylu.

Każde wydanie katalogu to nowa historia jego przygód pełnych niespodziewanych zwrotów akcji. Zabawnych, niesamowitych, nieprawdopodobnych i z życia wziętych.

Nową Edycję Programu Navigator wspierają materiały typu POS, czyli plakaty reklamowe, zawieszki, podstawki, ulotki, katalogi, na stacjach segmentu premium sieci LOTOS. Kreację przygotowano wspólnie z agencją Directors – dodaje Bożena Pomianek, kierownik Zespołu ds. strategii marki LOTOS Paliwa.

Więcej informacji o programie i nagrodach znajduje się na nowej stronie lotosnavigator.pl

W styczniu 2012 r. minęło szesnaście lat od powołania spółki LOTOS Paliwa, odpowiadającej za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw LOTOS. Aktualnie w sieci LOTOS funkcjonuje ponad 360 stacji dogodnie zlokalizowanych w miastach i przy trasach przelotowych. Te ostatnie, dzięki dużym parkingom, są także doskonałym miejscem do odpoczynku w czasie podróży.

Spółka realizuje również inwestycje związane z budową stacji przy autostradach i drogach ekspresowych w ramach tzw. Miejsc Obsługi Podróżnych oraz rozwija sieć ekonomiczną pod nazwą LOTOS Optima. LOTOS Paliwa posiada także certyfikowany przez PCBC S.A. system zarządzania jakością w zakresie hurtowego obrotu i dostarczania do stacji paliw benzyn i olejów napędowych do pojazdów samochodowych oraz hurtowego obrotu lekkimi olejami opałowymi.

Marcin Zachowicz, rzecznik prasowy Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.(58) 308 75 70, (0) 505 050 454, e-mail: marcin.zachowicz@grupalotos.pl