logo

W dniach 26 - 29 czerwca w Mikołajkach odbył się LOTOS 71. Rajd Polski. Podczas zawodów mieliśmy okazję nie tylko podziwiać umiejętności czołowych kierowców świata ale byliśmy również świadkami debiutu nowego serwisu WWW – „Emocje do pełna”.

Ogólne

W dniach 26 - 29 czerwca w Mikołajkach odbył się LOTOS 71. Rajd Polski. Podczas zawodów mieliśmy okazję nie tylko podziwiać umiejętności czołowych kierowców świata ale byliśmy również świadkami debiutu nowego serwisu WWW – „Emocje do pełna”.

W grudniu 2012 roku Grupa LOTOS utworzyła fanpage na Facebooku o nazwie „Emocje do pełna”. Od tego czasu fani drużyn i zespołów sportowych wspieranych przez Grupę LOTOS mogą być na czasie z wydarzeniami i dopingować ulubionych sportowców. W tej chwili jest już ich niemal 130 tysięcy. Z uwagi na dużą ilość informacji wartych zakomunikowania powstał pomysł stworzenia nowej strony.

- Serwis emocjedopełna.pl to ukłon w stronę wszystkich fanów. Sami na co dzień jesteśmy bombardowani setkami informacji i ciężko jest nam znaleźć to, co tak naprawdę nas ciekawi. Dlatego postanowiliśmy ułatwić wszystkim fanom możliwość zbliżenia i nawiązania relacji ze swoimi ulubionymi sportowcami lub śledzić nowości w sportach, które nas interesują – komentuje Marcin Zachowicz, dyrektor Biura Komunikacji Grupy LOTOS S.A.

Serwis www.emocjedopelna.pl to narzędzie, które w jednym miejscu pozwala zebrać informacje dotyczące wydarzeń sportowych z różnych źródeł w social mediach. Na stronie można znaleźć wypowiedzi z oficjalnych profili sportowców a także internautów. Wszystkie zostały podzielone na kategorie tematyczne oraz grupy zainteresowań. Na stronie publikowane są informacje na temat takich dziedzin, jak: sporty motorowe, siatkówka, koszykówka, piłka nożna, narciarstwo, ale także związane z konkretnymi osobami lub wydarzeniami sportowymi, np. Rajdem Polski. Użytkownicy serwisu mogą utworzyć własne tablice z informacjami, wybierając tylko te kategorie sportowe, które najbardziej ich interesują.

Jak działa serwis?

- Dane na stronie Emocje do Pełna gromadzone są z serwisów takich jak Facebook, Instagram i Twitter. Treści dzielą się na dwie grupy - pochodzące z oficjalnych profili oraz pozostałe. Na stronie wyświetlane są tylko te elementy, które przez autorów zostały oznaczone jako publiczne. Liczba śledzonych źródeł i hashtagów jest nieograniczona, a wszystkie informacje pobierane są z poszczególnych serwisów za pomocą API. Strona została przygotowana w standardzie RWD (ang. responsive web design – standard stron WWW dostosowujący się do parametrów urządzenia) dzięki czemu dostosowuje się do rozmiaru ekranu na jakim jest wyświetlana. Administracja serwisem odbywa się za pomocą systemu zarządzania treścią JAMEL CMS (ang. content management system – system zarządzania treścią). Jest to nowatorskie rozwiązanie na rynku, które do tej pory nie było wykorzystane – mówi Jakub Formela, dyrektor zarządzający agencji JAMEL odpowiedzialnej za stronę graficzną i techniczną serwisu. 

Emocje do pełna

Jeżeli mają Państwo sugestie dotyczące serwisu lub inne ciekawe pomysły, prosimy o przesyłanie propozycji na adres kontakt@emocjedopelna.pl

Biuro Komunikacji, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.58 308 87 31, 58 308 83 88, 58 308 83 55, e-mail: media@grupalotos.pl