logo

Wystartowała nowa wizerunkowa kampania reklamowa Grupy LOTOS. Oprócz spotu telewizyjnego, dostępna jest też jego interaktywna wersja – do zobaczenia na specjalnej stronie internetowej www.lotostory.pl. Tam również prowadzony jest konkurs, w którym wygrać można roczne zapasy paliwa.

Ogólne

Wystartowała nowa wizerunkowa kampania reklamowa Grupy LOTOS. Oprócz spotu telewizyjnego, dostępna jest też jego interaktywna wersja – do zobaczenia na specjalnej stronie internetowej www.lotostory.pl. Tam również prowadzony jest konkurs, w którym wygrać można roczne zapasy paliwa.

Spot „Praca taty” bazuje na relacji między rodzicem a dzieckiem. 7-letni chłopiec własnymi słowami opowiada o pracy swojego ojca. Wie, że tam, gdzie jest „ten znaczek”, tam on pracuje. Nie jest to jednak dla niego takie oczywiste, gdyż ten znaczek jest w wielu miejscach, a tata mówi o tylu rzeczach. Chłopiec próbuje dociec, jak to wszystko jest możliwe i gdzie tak naprawdę pracuje jego tata.

Prace produkcyjne trwały trzy dni. Zdjęcia do kampanii powstawały m.in. na PGE Arenie, boisku Lechii Gdańsk, której głównym sponsorem jest LOTOS. Sceny do spotu kręcono również na gdańskim lotnisku, stacji paliw w Koszwałach oraz na terenie rafinerii. Ekipa produkcyjna pod wodzą Pawła Borowskiego odwiedziła także Fokarium w Helu wspierane przez Grupę LOTOS w ramach programu „Pomagamy bałtyckiej przyrodzie”.

CI1A5544.jpg

Przygotowaliśmy tę kampanię, aby konsekwentnie przybliżać LOTOS do statusu „lovemark” oraz pokazać, jak wiele obszarów działań Grupy LOTOS towarzyszy nam w codziennym życiu – mówi Anna Goliszewska, dyrektor Biura Zarządzania Marką Grupy LOTOS. – Kampania w emocjonalny sposób pokazuje, jak blisko ludzi i ich potrzeb jest LOTOS. W naszej historii łączymy także dwie rzeczy – spektakularną skalę działań LOTOSU i prawdziwe, ciepłe ludzkie emocje. Taki jest właśnie LOTOS. Mimo że potężny i nowoczesny, co widać śledząc kolejne sceny w filmie, to jednocześnie bliski ludziom, pełen ciepłych, pozytywnych i naturalnych emocji – dodaje A. Goliszewska.
 
Kampania jest kolejną odsłoną realizacji strategii promocji marki LOTOS w kierunku „lovemark” i została zrealizowany przez Biuro Zarządzania Marką Grupy LOTOS S.A. oraz agencję reklamową Grey group. Za realizację produkcyjną spotu odpowiadało studio Tank Production, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Starcom.

CI1A4379.jpg

Spot będzie można obejrzeć w najważniejszych kanałach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, a także w telewizjach dodatkowych (m.in. Discovery, BBC, TV4, TVN Turbo, TVN4, Polsat Sport) oraz portalach internetowych (m.in.onet.pl, wp.pl, gazeta.pl, VOD.TVP, Youtube, IPLA).
 
Kampania potrwa do końca listopada.

Biuro Komunikacji, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.58 308 87 31, 58 308 83 88, 58 308 83 55, e-mail: media@grupalotos.pl