logo

1 września wystartowała nowa kampania wizerunkowa Grupy LOTOS z udziałem piłkarskiej Reprezentacji Polski oraz Roberta Kubicy. Najnowsza realizacja stanowi nową odsłonę stacji paliw LOTOS, przedstawiającą w jaki sposób marka wspiera ludzi w ich drodze, integruje we wspólnym przeżywaniu sportowych emocji i zaspokaja potrzeby.

Ogólne

1 września wystartowała nowa kampania wizerunkowa Grupy LOTOS z udziałem piłkarskiej Reprezentacji Polski oraz Roberta Kubicy. Najnowsza realizacja stanowi nową odsłonę stacji paliw LOTOS, przedstawiającą w jaki sposób marka wspiera ludzi w ich drodze, integruje we wspólnym przeżywaniu sportowych emocji i zaspokaja potrzeby.

„Mój tata pracuje w LOTOSIE” – to słowa kończące ubiegłoroczny spot kampanii wizerunkowej LOTOSTORY, w której widzowie zapoznawali się z szerokim obszarem działań Grupy LOTOS z perspektywy 7-letniego chłopca. Ten budzący emocje projekt doczekał się swojej kontynuacji. W tym roku widzowie mają okazję po raz drugi spojrzeć na markę LOTOS oczami dziecka – tym razem jesteśmy na stacji paliw. 

Przygotowaliśmy kampanię, która ma pokazać w jaki sposób marka LOTOS wspiera ludzi w ich indywidualnych podróżach. Mówimy o tym odwołując się do emocji i potrzeb. Najpełniej oddaje to tytuł naszej kampanii „Wszystko czego potrzebujesz”. To nie tylko deklaracja jaką składamy naszym klientom, ale również motto naszej działalności – mówi Anna Goliszewska, dyrektor Biura Zarządzania Marką. – Tym razem, do pierwszoplanowego duetu ojciec-syn, dołącza mama

– Potrzeba nadawania cech emocjonalnych marce LOTOS wynika z obowiązującej strategii marki i jest konsekwentnie realizowana od 2013 roku – wyjaśnia A. Goliszewska. – Tegoroczna kampania obejmie nie tylko największe stacje telewizyjne, ale dodatkowo będzie wspierana emisją materiałów reklamowych w najbardziej zasięgowych serwisach oraz platformach video, internecie i kinach. Kampania potrwa przez cały sezon eliminacji do Euro 2016, tj. do 11 października br. 

Do tej pory wizerunki piłkarzy można było znaleźć na materiałach wsparcia sprzedaży na stacjach LOTOS i LOTOS Optima. Pojawienie się w obsadzie spotu m.in. Roberta Lewandowskiego, Arkadiusza Milika, Artura Boruca, a także Roberta Kubicy – kierowcy rajdowego znanego z rajdów WRC, z pewnością zagwarantuje dodatkowe emocje.

Spot, w reżyserii Pawła Borowskiego, zrealizowali: agencja reklamowa Grey, dom produkcyjny Tank, Platige Image. Doborem mediów zajął się dom mediowy Starcom. 

Jak przebiegała realizacja spotu wizerunkowego? Jak piłkarze czuli się na naszej stacji podczas wizyty na planie i czy Robert Kubica sprawdził się w roli piłkarza? Odpowiedzi na te i inne pytania w materiale „making of”.

Biuro Komunikacji, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.58 308 87 31, 58 308 83 88, 58 308 83 55, e-mail: media@grupalotos.pl