logo

Najlepsze i najsilniejsze wizerunkowo marki na polskim rynku zostały wyróżnione 17 maja 2016 r. podczas X Gali Superbrands. Grupa LOTOS zdobyła tytuł Superbrands 2016 w kategorii głównej oraz nagrody w dwóch dodatkowych kategoriach

 

Ogólne

Najlepsze i najsilniejsze wizerunkowo marki na polskim rynku zostały wyróżnione 17 maja 2016 r. podczas X Gali Superbrands. Grupa LOTOS zdobyła tytuł Superbrands 2016 w kategorii głównej oraz nagrody w dwóch dodatkowych kategoriach: Business Superbrands i Created in Poland Superbrands. Trzy złote statuetki w imieniu spółki odebrała Jowita Twardowska, dyrektor ds. marketingu i komunikacji.

J. Twardowska

Nagrody Superbrands przyznawane są dla najsilniejszych marek na polskim rynku już od dziesięciu lat. Lista kandydatów w kategorii głównej powstaje na podstawie niezależnych badań rynkowych oraz w oparciu o coroczne pilotażowe badania konsumenckie. W ten sposób wyłanianych jest 2300 marek w 110 kategoriach, a najwyżej ocenione z nich przechodzą do kolejnego etapu, w którym oceny wizerunkowej dokonują już eksperci Rady Marek Superbrands.

Tytuł Created in Poland Superbrands przyznawany jest dla najlepszych marek z polskim rodowodem, niezależnie od pochodzenia kapitału ich obecnego właściciela, na bazie wyników badania konsumenckiego ARC Rynek i Opinia na próbie 15 tys. respondentów. Natomiast wyróżnienie Business Superbrands przyznawane jest na podstawie ocen menedżerów i członków Rady Marek. W pierwszym etapie wyłaniania liderów biznesowych powstaje lista 700 marek korporacji i B2B w oparciu o rankingi obrotów spółek, a także ubiegłorocznych nominacji ekspertów Rady. Czynniki, które są szczególnie brane pod uwagę przez jurorów, to pozycja rynkowa, jakość usług lub produktów, jakość relacji B2B, innowacyjność czy społeczna odpowiedzialność biznesu.

LOTOS został uznany za jedną z najlepszych polskich marek zarówno przez konsumentów, jak i niezależnych ekspertów, zdobywając aż trzy wyróżnienia.

Jubileuszowa Gala Superbrands 2016 odbyła się w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie.

 

 

Biuro Komunikacji, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.58 308 87 31, 58 308 83 88, 58 308 83 55, e-mail: media@grupalotos.pl

Udostępnij