logo

W najnowszym katalogu programu premiowego LOTOS Navigator czekają na klientów nie lada atrakcje.  Produkty na licencji bestselleru filmowego Minionki, hamak na letni relaks, gramofon dla melomanów, czy e-kupony – to tylko nieliczne przykłady. W sumie ponad 120 nagród podzielonych na 13 kategorii, które można już zamawiać przez Internet.

Działalność handlowa

W najnowszym katalogu programu premiowego LOTOS Navigator czekają na klientów nie lada atrakcje.  Produkty na licencji bestselleru filmowego Minionki, hamak na letni relaks, gramofon dla melomanów, czy e-kupony – to tylko nieliczne przykłady. W sumie ponad 120 nagród podzielonych na 13 kategorii, które można już zamawiać przez Internet.

Katalog pełen nowych nagród w programie premiowym LOTOS Navigator to odpowiedź na  zmieniające się trendy i potrzeby naszych klientów. W najnowszej edycji przedstawiamy kolekcje 27 renomowanych marek, ponad dwukrotnie więcej kategorii produktowych dopasowanych do  zainteresowań naszych klientów. – mówi Anna Pogorzelska, szef biura marketingu LOTOS Paliwa. – Majsterkowicz, meloman, a nawet szef kuchni znajdą coś tu dla siebie. Nie zapomniano również o  niespodziankach dla najmłodszych – atrakcyjne nagrody z uwielbianym motywem filmowym Minionki – dodaje A. Pogorzelska.

Po raz pierwszy wprowadzono do oferty szeroką ofertę nagród elektronicznych, czyli e-kupony pozwalające każdemu skorzystać z atrakcyjnych rabatów na kosmetyki, multimedia, elektronikę i wiele innych produktów w sklepach: cdp.pl, Douglas, Intersport, empik.com, morele.net, czy showroom.pl.

Nowy katalog LOTOS Navigator

Ale to nie wszystko. Piłkarska reprezentacja Polski napawa kibiców dumą i dostarcza emocji do pełna, dlatego z myślą o tej grupie klientów w katalogu nagród przygotowano ciekawe niespodzianki. Kochający futbol mogą liczyć na wyjątkowe piłki do gry, natomiast parasole lub kubki termiczne pozwolą na kibicowanie w czasie niepogody. Na fanów czekają również produkty do użytku domowego, takie jak akcesoria komputerowe z wizerunkami polskich piłkarzy.

Po pierwsze jakość

Wysoka jakość produktów to cecha wyróżniająca nagrody w programie premiowym LOTOS Navigator – w katalogu znajdują się kolekcje 27 znanych marek, w tym: Ambition, Black & Decker, Fiskars, Gerlach, Hi-Tec, Philips, Russell Hobbs, Samsonite, Tchibo, Tefal.

Nagroda na jeden klik

Od teraz droga do odbioru nagród w programie premiowym LOTOS Navigator jest jeszcze krótsza. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów LOTOS umożliwia zamawianie nagród bezpośrednio na  stronie lotosnavigator.pl. Nagrody zamówione przez Internet są dostępne do odbioru na  wybranej stacji sieci LOTOS.

Część nowych nagród można zamawiać także bezpośrednio na stacji lub telefonicznie. Niektóre  nagrody – np. oferta gastronomiczna czy bony na paliwo – są od razu dostępne na stacjach, natomiast e-kupony są wysyłane bezpośrednio na adres poczty elektronicznej.

Warto przypomnieć, że każdy klient może sprawdzić ilość zdobytych punktów logując się na stronie programu, poprzez aplikację mobilną „LOTOS dla kierowcy” lub bezpośrednio u sprzedawcy, okazując zarejestrowaną kartę na dowolnej stacji paliw biorącej udział w programie premiowym LOTOS Navigator. 

Zapunktuj foce śledzia – przekaż punkty z programu Navigator

Rusza akcja „Zapunktuj foce śledzia”. Sieć stacji paliw LOTOS umożliwia przekazanie punktów programu premiowego Navigator, które w postaci środków finansowych wesprą Stację Morską w Helu i pozwolą na zakup morskich ryb dla stałych mieszkańców fokarium. Foki znajdujące się pod opieką Stacji Morskiej potrzebują każdego dnia ok. 35 kilogramów świeżych ryb.

Tankując paliwa, korzystając z usług lub robiąc zakupy na stacjach paliw LOTOS oraz LOTOS Optima, klienci zdobywają punkty w programie premiowym LOTOS Navigator. Oprócz ponad 120 nagród znanych marek, LOTOS Navigator oferuje swoim klientom przekazanie punktów programu premiowego na pokarm dla fok:

Akcja „Zapunktuj foce śledzia” jest elementem projektu „Kierunek Bałtyk” związanego z ochroną bałtyckiej populacji foki szarej oraz innych zagrożonych wyginięciem gatunków naszego morza.

Dwie foki - Ewa i Ostoja. Fot. P. Bednarek

Grupa LOTOS wraz z Fundacją LOTOS oprócz wsparcia edukacji ekologicznej oraz doposażenia infrastruktury badawczej, stworzyły portal edukacyjny www.kierunekbaltyk.pl, na którym obok informacji nt. terenów, gatunków zwierząt objętych programem oraz partnerów realizujących działania, dostępny jest  przekaz z kamer internetowych na żywo, dzięki któremu pod adresem www.sledzfoki.pl całą dobę można obserwować zachowania helskich fok, a w okresie od lutego do czerwca każdego roku także narodziny i dorastanie młodych, które wypuszczane są później do Morza Bałtyckiego.

Biuro Komunikacji
Grupa LOTOS S.A.
ul. Elbląska 135,
80-718 Gdańsk,
tel. 58 308 87 31, 58 308 83 88, 58 308 83 55,
e-mail: media@grupalotos.pl

Udostępnij