logo

Od kwietnia sieć stacji paliw LOTOS proponuje trzy sezonowe kategorie nagród w programie premiowym Navigator. W całym katalogu jest już 160 różnych nagród.

Ogólne

Od kwietnia sieć stacji paliw LOTOS proponuje trzy sezonowe kategorie nagród w programie premiowym Navigator. W całym katalogu jest już 160 różnych nagród.

Wiosenna oferta programu premiowego LOTOS Navigator to już czwarte rozszerzenie katalogu nagród wprowadzone w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

LOTOS Navigator kolekcja Wiosna 2017

O wiosennej kolekcji

Dostępne nagrody podzieliliśmy na specjalne kategorie. Każdy może połączyć punkty zbierane na stacjach LOTOS i wybrać wymarzony prezent z szerokiej oferty. Z kwartału na kwartał katalog nagród LOTOS Navigator poszerza się. W programie premiowym LOTOS Navigator jest 160 różnych nagród. – mówi Andrzej Jakielaszek, kierownik Zespołu ds. Promocji Marki, LOTOS Paliwa.

Wiosenna propozycja dedykowana jest zarówno miłośnikom aktywnego wypoczynku na świeżym powietrzu, jak i osobom, które wolą spędzić wolny czas w domowym zaciszu. Wyposażenie turystyczne dla lubiących podróże, narzędzia do prac w ogrodzie i akcesoria kuchenne dla szefów kuchni – to wszystko można znaleźć w najnowszym katalogu.

Preferencje klientów są ważne

Program premiowy to wartościowe źródło wiedzy o preferencjach klientów. Umiejętnie przeprowadzona analiza zachowań zakupowych pozwala na przygotowanie dopasowanych do ich oczekiwań ofert produktowych i promocji.

Navigator to dwie płaszczyzny korzyści – jedna dla uczestników programu, druga dla sieci LOTOS. Atrakcyjny przelicznik punktowy i dobrze dopasowana oferta nagród mogą związać ze stacją znaczącą liczbę klientów. W przypadku sieci stacji paliw program premiowy jest jednym z ważniejszych elementów konkurowania o klientów i może być źródłem budowania przewagi. – wyjaśnia Andrzej Jakielaszek –Nasze analizy wskazują również, że posiadacze Navigatora częściej korzystają z ofert premiowanych w programie, takich jak paliwa Dynamic, myjnia, czy gastronomia.

Jak odebrać nagrodę

Klienci sieci LOTOS mogą zamawiać nagrody w wygodny sposób na stronie http://www.lotosnavigator.pl/. Wystarczy dodać do koszyka wybraną nagrodę, a następnie wskazać stację LOTOS, na którą ma ona zostać dostarczona. System powiadomi klienta, kiedy oczekiwana nagroda będzie gotowa do odbioru.

Zapunktuj foce śledzia

Zdobyte punkty można przekazywać na cel charytatywny. Program Navigator umożliwia przekazanie ich na rzecz Stacji Morskiej w Helu, na zakup morskich ryb dla stałych mieszkańców fokarium. Foki znajdujące się pod opieką Stacji Morskiej potrzebują każdego dnia ok. 35 kg świeżych ryb. Przekazanie 700 pkt. zapewnia jeden posiłek dla foki, 1400 pkt. zaś jej całodzienne wyżywienie.

Akcja prowadzona pod hasłem „Zapunktuj foce śledzia” jest elementem projektu „Kierunek Bałtyk”, związanego z ochroną bałtyckiej populacji foki szarej oraz innych zagrożonych wyginięciem gatunków naszego morza.

Każdy uczestnik programu może sprawdzić liczbę zdobytych punktów logując się na stronie internetowej, poprzez aplikację mobilną „LOTOS dla kierowcy” lub bezpośrednio u sprzedawcy, okazując zarejestrowaną kartę na dowolnej stacji paliw biorącej udział w programie LOTOS Navigator. 

LOTOS to polska grupa kapitałowa, której działalność ma strategiczne znaczenie dla krajowego i europejskiego bezpieczeństwa w sektorze energii oraz polskiej gospodarki. LOTOS wydobywa gaz ziemny i ropę naftową w Polsce, Norwegii oraz na Litwie. Należy do niego, zlokalizowana w Gdańsku, jedna z najnowocześniejszych europejskich rafinerii, gdzie surowiec przerabiany jest głównie na wysokiej jakości paliwa, w tym paliwa premium – LOTOS Dynamic.

LOTOS to także sieć ponad 480 stacji paliw dogodnie zlokalizowanych przy autostradach i drogach ekspresowych, we wszystkich aglomeracjach i wielu miejscowościach na terenie całego kraju. LOTOS zaopatruje w paliwa blisko 1/3 rynku w Polsce. LOTOS to także czołowy producent asfaltów drogowych, olejów silnikowych oraz smarów do samochodów, samolotów, pociągów, statków, a nawet pojazdów techniki wojskowej.

Udostępnij