Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close

LOTOS

Header
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Działalność handlowa 2017-06-01
Navigator na każdej stacji LOTOS

Od czerwca, na wszystkich stacjach paliw sieci LOTOS, klienci mogą korzystać z promocji programu premiowego Navigator.

Liczba stacji uczestniczących w tym programie zwiększyła się o blisko 75%, z 280 do ponad 480, ponieważ LOTOS rozszerzył zasięg działania programu premiowego na stacje LOTOS Optima.

Od teraz wszyscy klienci, na stacjach dołączonych do programu premiowego Navigator, mają możliwości wyrobienia lub wymiany kart na nowe z wizerunkami piłkarzy reprezentacji Polski w piłce nożnej. 

Karty programu premiowego Navigator z piłkarzami na stacjach LOTOS Optima

Rozszerzenie dostępności programu premiowego Navigator o ponad 200 stacji to zmiana oczekiwana przez klientów, a także przez same stacje LOTOS Optima. Jest tak dlatego, ponieważ Navigator to dwie płaszczyzny korzyści – jedna dla uczestników programu, druga dla sieci LOTOS. Atrakcyjny przelicznik punktowy i dobrze dopasowana oferta nagród mogą związać ze stacją znaczącą liczbę klientów. W przypadku sieci stacji paliw program premiowy jest jednym z ważniejszych elementów konkurowania o klientów i może być źródłem budowania przewagi. Warto dodać, że analizy spółki wskazują, że posiadacze Navigatora częściej korzystają z ofert premiowanych w programie, takich jak paliwa Dynamic, myjnia, czy gastronomia.

Atlas stacji sieci LOTOS

Program premiowy Navigator został udostępniony klientom w 2009 r. W ciągu 8 lat jego funkcjonowania wydano już ok. 3,7 mln kart. Z kwartału na kwartał poszerza się nie tylko grono jego użytkowników, ale również katalog nagród. W ciągu ostatnich 12 miesięcy LOTOS wprowadził już cztery aktualizacje katalogu nagród. A liczba różnych rodzajów nagród wzrosła do 160. Zwiększenie dostępności programu premiowego Navigator i umożliwienie zbierania punktów klientom na wszystkich stacjach sieci LOTOS jest jednym z elementów rewitalizacji programu premiowego Navigator. Ma na celu zwiększanie efektywności w handlu detalicznym, zgodnie ze strategią rozwoju Grupy Kapitałowej LOTOS na lata 2017-2022.

Jak odebrać nagrodę

Klienci sieci LOTOS mogą zamawiać nagrody w wygodny sposób na stronie http://www.lotosnavigator.pl/. Wystarczy dodać do koszyka wybraną nagrodę, a następnie wskazać stację LOTOS, na którą ma ona zostać dostarczona. System powiadomi klienta, kiedy oczekiwana nagroda będzie gotowa do odbioru.

Każdy uczestnik programu może sprawdzić liczbę zdobytych punktów logując się na stronie internetowej, poprzez aplikację mobilną „LOTOS dla kierowcy” lub bezpośrednio u sprzedawcy, okazując zarejestrowaną kartę na dowolnej stacji paliw biorącej udział w programie LOTOS Navigator.

Zapunktuj foce śledzia

Zdobyte punkty można przekazywać także na cel charytatywny. Program Navigator umożliwia przekazanie ich na rzecz Stacji Morskiej w Helu, na zakup morskich ryb dla stałych mieszkańców fokarium. Akcja prowadzona pod hasłem „Zapunktuj foce śledzia” jest elementem projektu „Kierunek Bałtyk”, związanego z ochroną bałtyckiej populacji foki szarej oraz innych zagrożonych wyginięciem gatunków naszego morza.

LOTOS to polska grupa kapitałowa, której działalność ma strategiczne znaczenie dla krajowego i europejskiego bezpieczeństwa w sektorze energii oraz polskiej gospodarki. LOTOS wydobywa gaz ziemny i ropę naftową w Polsce, Norwegii oraz na Litwie. Należy do niego, zlokalizowana w Gdańsku, jedna z najnowocześniejszych europejskich rafinerii, gdzie surowiec przerabiany jest głównie na wysokiej jakości paliwa, w tym paliwa premium – LOTOS Dynamic. LOTOS to także sieć ponad 480 stacji paliw dogodnie zlokalizowanych przy autostradach i drogach ekspresowych, we wszystkich aglomeracjach i wielu miejscowościach na terenie całego kraju. LOTOS zaopatruje w paliwa blisko 1/3 rynku w Polsce. LOTOS to także czołowy producent asfaltów drogowych, olejów silnikowych oraz smarów do samochodów, samolotów, pociągów, statków, a nawet pojazdów techniki wojskowej.

Biuro Komunikacji, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.58 308 87 31, 58 308 83 88, 58 308 83 55, e-mail: media@grupalotos.pl

Udostępnij