logo

„Popraw swoje notowania – czyli sztuka autoprezentacji” to temat warsztatów, jakie przedstawiciele Grupy LOTOS przygotowali dla studentów biorących udział w programie stażowym „Go4Poland – Wybierz Polskę!”. LOTOS jest partnerem tego programu od 2016 roku.

„Popraw swoje notowania – czyli sztuka autoprezentacji” to temat warsztatów, jakie przedstawiciele Grupy LOTOS przygotowali dla studentów biorących udział w programie stażowym „Go4Poland – Wybierz Polskę!”. LOTOS jest partnerem tego programu od 2016 roku.

Autoprezentacja, czyli sztuka komunikacji w środowisku biznesowym, od rozmowy kwalifikacyjnej po dyskusje z prezesem dużej firmy była głównym zagadnieniem spotkania Grupy LOTOS z młodymi ludźmi. Szkolenie w sali notowań GPW w Warszawie poprowadziła Agata Osmólska – specjalista ds. Procesów HR – oraz Paweł Bujnowski – dyrektor Biura Relacji Inwestorskich.

Go4Poland

W warsztacie uczestniczyło 16 osób – kameralna atmosfera sprawiła, że wszyscy aktywnie wykorzystali czas szkolenia (zadawali pytania, dyskutowali, notowali), chętnie dzielili się doświadczeniami dotyczącymi kreowania swojej ścieżki kariery, wrażeniami z pierwszych rozmów kwalifikacyjnych, trudnościami jakie napotkali podczas budowania swojej marki. Pod koniec spotkania wzięli udział w case study w formie quizu dotyczącego budowania autoprezentacji w formule „story telling”. Case study miało na celu zapoznanie studentów ze stanowiskami osób pracujących w otoczeniu biznesowym relacji inwestorskich.

Uczestnicy spotkania to studenci – bardzo świadoma i dojrzała grupa osób, która aktywnie planuje swoją przyszłość zawodową. Część z nich ma plan na swój biznes, część udziela się w wolontariacie, a inni rozwijają już swoją firmę. Wszyscy studiują w Wielkiej Brytanii i bardzo poważnie podchodzą do rozwoju zawodowego i osobistego.

To kluczowa umiejętność nowoczesnych firm budujących przewagi konkurencyjne oparte na pierwszorzędnych pracownikach, żeby opinia młodych osób była przekazywana w środowisku akademickim – mówi Paweł Bujnowski. – LOTOS przedstawia się jako firma sięgająca po młode talenty, dająca perspektywy zatrudnienia. To szkolenie jest wizytówką tego, w jaki sposób prezentujemy swój biznes, jak interaktywnie rozmawiamy ze studentami, słuchamy ich i polemizujemy z ich zdaniem. Feedback ze strony studentów był natychmiastowy i potwierdzający ich zainteresowanie. To oznacza, że LOTOS utrwali się w ich pamięci jako firma nowoczesna i oferująca ambitnym osobom ciekawe szanse rozwoju. Uważam, że tak długo jak jest to możliwe, LOTOS powinien uczestniczyć w warsztatach i rekrutacjach organizowanych przez Go4Poland.

„Go4Poland – Wybierz Polskę!” to program poszukiwania utalentowanych młodych osób do pracy w Polsce oraz realizowania efektywnej współpracy środowiska biznesowego ze studentami. Zapewnia przekazywanie wiedzy praktycznej poprzez staże, które są podstawowym elementem w poszerzaniu zdobytej wiedzy teoretycznej i dba o płynne przechodzenie z rynku edukacji na rynek pracy. „Go4Poland – Wybierz Polskę!” jest platformą kontaktu, wymiany informacji i budowania relacji pomiędzy studentami, a środowiskiem biznesowym. To także interakcja ze studentami, kołami naukowymi i stowarzyszeniami, które swoimi działaniami promują ideę powrotu do Polski i budowania kariery w polskich firmach i jednostkach administracji publicznej. „Go4Poland – Wybierz Polskę!” obejmuje zasięgiem cały świat i zapewnia dotarcie z informacją do tysięcy polskich studentów za granicą.

Biuro Komunikacji, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.58 308 87 31, 58 308 83 88, 58 308 83 55, e-mail: media@grupalotos.pl

Udostępnij