Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close

LOTOS

Header
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Działalność handlowa 2018-11-15
NAJ oferta na święta!

Już jest świąteczna, specjalna, oferta nagród w programie Navigator! Twoja karta jest wypełniona punktami, a Ty nie masz pomysłu na mikołajkowy prezent? Tankuj i rób zakupy na stacjach LOTOS, zbieraj punkty na swoim koncie Navigator i wymieniaj je na wybrane świąteczne akcesoria. Podaruj je swoim bliskim lub zachowaj dla siebie.

Aby zbliżający się okres świąteczny był NAJ przygotowaliśmy listę 33 wyjątkowych prezentów. Wśród nich propozycje dla dbających o bożonarodzeniowy nastrój, takie jak np. reniferowy termofor oraz kapcie czy świąteczny komplet kubków. Wejdź na https://lotosnavigator.pl/swieta i zobacz też upominki dla najmłodszych (m.in. masa plastyczna), fanów muzyki (głośniki i słuchawki), amatorów gotowania (m.in. różne rodzaje garnków, patelni oraz narzędzi kuchennych) czy dbających o styl (m.in. portfele skórzane).

Navigator na święta

Jak odebrać nagrodę?

Klienci sieci LOTOS mogą zamawiać nagrody w wygodny sposób na podanej powyżej stronie programu Navigator. Wystarczy dodać do koszyka wybrany upominek, a następnie wskazać stację LOTOS, na którą ma ona zostać dostarczona. System powiadomi klienta, kiedy przesyłka będzie gotowa do odbioru.

Warto przypomnieć, że od czerwca 2017 r. klienci mogą korzystać z programu premiowego Navigator na wszystkich stacjach paliw sieci LOTOS. Wszystko to dzięki rozszerzeniu zasięgu działania programu o stacje LOTOS Optima. Zmianie, która przyniosła korzyści dla obu stron. Atrakcyjny przelicznik punktowy i dobrze dopasowana oferta nagród mogą związać ze stacją znaczącą liczbę klientów. Natomiast w przypadku sieci stacji paliw, program premiowy jest jednym z ważniejszych elementów konkurowania o klientów i może być źródłem budowania przewagi.

***

Program premiowy Navigator został udostępniony klientom w 2008 r. Z kwartału na kwartał poszerza się zarówno grono jego uczestników jak i liczba nagród w katalogu Zwiększenie dostępności programu premiowego Navigator i umożliwienie zbierania punktów klientom w ramach wszystkich stacji paliw LOTOS jest jednym z elementów procesu ujednolicenia doświadczeń klientów. Niezależnie od miejsca postoju czy tankowania są jednakowo premiowani za przywiązanie i lojalność względem marki.

Dział Komunikacji Zewnętrznej, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel. 58 308 83 88, 58 308 72 29, e-mail: media@grupalotos.pl

Udostępnij