Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close

LOTOS

Zenith wygrał przetarg na obsługę mediową Grupy LOTOS

Header
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Ogólne 2019-04-04
Zenith wygrał przetarg na obsługę mediową Grupy LOTOS

Dom mediowy Zenith, należący do holdingu mediowego Publicis, wygrał przetarg na kompleksową obsługę budżetu reklamowego Grupy LOTOS.

Do udziału w przetargu przystąpiły czołowe na polskim rynku domy mediowe. Grupa LOTOS zdecydowała się podjąć współpracę z agencją Zenith. Będzie ona polegać na kompleksowej obsłudze Grupy LOTOS w latach 2019-2021 w zakresie planowania i zakupu mediów.

Oferta, którą zaproponował Zenith, została oceniona jako najlepsza zarówno pod względem merytorycznym, jak i cenowym. Zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą, która posiada ponad trzydziestoletnie doświadczenie i obsługiwała dotychczas czołowe, światowe i lokalne marki, również te z naszej branży. Ważne dla nas były także rozwiązania marketingu efektywnościowego opartego na zaawansowanej analityce, które będą wspierać realizację strategii marketingowej LOTOSU oraz wynikające z niej działania angażujące odbiorców mówi Blanka Przybysz-Skrzyniarz, Zastępca Dyrektora ds. Marketingu w Grupie LOTOS.

Dzięki współpracy z domem mediowym, Grupa LOTOS uzyska wsparcie w zakresie optymalizacji i maksymalizacji efektywności kosztowej kampanii, monitorowania kluczowych wskaźników oraz know-how dotyczącego rynku mediów. Firma Zenith specjalizuje się planowaniu i realizacji kompleksowej strategii komunikacji, technologii, danych, analityki oraz content i performance marketingu.

LOTOS to polska grupa kapitałowa, której działalność ma strategiczne znaczenie dla krajowego i europejskiego bezpieczeństwa w sektorze energii oraz polskiej gospodarki. LOTOS wydobywa gaz ziemny i ropę naftową w Polsce, Norwegii oraz na Litwie. Należy do niego, zlokalizowana w Gdańsku, jedna z najnowocześniejszych europejskich rafinerii, gdzie surowiec przerabiany jest głównie na wysokiej jakości paliwa, w tym paliwa premium – LOTOS Dynamic.

LOTOS to także sieć blisko 500 stacji paliw, dogodnie zlokalizowanych przy autostradach i drogach ekspresowych, we wszystkich aglomeracjach i wielu miejscowościach na terenie całego kraju. LOTOS, jako sprzedawca detaliczny i hurtowy, zaopatruje w paliwa blisko 1/3 polskiego rynku. Zajmuje też pozycję drugiego przewoźnika kolejowego w kraju. LOTOS to także czołowy producent asfaltów drogowych, olejów silnikowych oraz smarów do samochodów, samolotów, pociągów, statków, a nawet pojazdów techniki wojskowej.

Dział Komunikacji Zewnętrznej, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel. 58 308 72 29, 58 308 70 44, e-mail: media@grupalotos.pl

Udostępnij