Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close

logo

20 sierpnia ruszyła nowa promocja pro-sprzedażowa dla klientów stacji LOTOS. Spółka LOTOS Paliwa we współpracy z Disney Polska oraz BrandLoyalty przygotowała krótkoterminowy program lojalnościowy, w którym płacąc za paliwo, myjnię i artykuły gastronomiczne można zebrać kolekcję szklanek z bohaterami najnowszej produkcji studia Pixar Toy Story 4. Unikatowe zestawy są dostępne jedynie na stacjach LOTOS.

Działalność handlowa

- Decyzja o współpracy spółki LOTOS Paliwa z Disneyem nie jest przypadkowa – tłumaczy Anna Pogorzelska, szef biura marketingu w spółce. – Koncept promocji został wybrany spośród wielu innych, rozważanych propozycji. Chcemy oferować unikatowe produkty, niedostępne na lokalnym rynku, nawiązujące do istotnych wydarzeń kulturowych w skali świata. Wszystkie filmy z serii Toy Story były hitem zarówno za oceanem, jak i w Polsce. Wierzymy, że popularność czwartej części filmu przełoży się na zainteresowanie naszym produktem – mówi.

Od 20 sierpnia na stacjach sieci LOTOS można wziąć udział w promocji pro-sprzedażowej i zebrać unikatową kolekcję szklanek z wizerunkami bohaterów filmu Disneya i Pixara Toy Story 4  Aby to zrobić, wystarczy dokonać zakupu  za 111 zł decydując się na paliwo, artykuły z oferty gastronomicznej czy sklepowej, za co klient otrzyma jedną naklejkę. Po zebraniu trzech, klient może kupić wybraną szklankę w promocyjnej cenie 1,99 zł. Do wyboru są cztery wzory produktów z wizerunkiem bohaterów: Chudym, Buzzem, Sztućkiem i pastereczką Bou.

Toy Story 4 grafika

- Film Toy Story 4 nawiązuje do podróży, co jest spójne z profilem naszej działalności. Film kochają nie tylko dorośli, ale i dzieci, a te z pewnością mają istotny  wpływ na decyzje zakupowe dorosłych – dodaje Anna Pogorzelska.

Na potrzeby promocji powstała dedykowana strona internetowa www.lotos.pl/toystory4, na której klienci stacji LOTOS mogą pobrać darmowe tapety na pulpit, plan lekcji i zakładki do książki z bohaterami filmu.

Promocja uzyska wsparcie medialne w kanałach ATL, m.in. w radiu, kinach, internecie. W nagranym spocie radiowym wykorzystano głosy popularnych aktorów: Doroty Choteckiej i Pawła Orleańskiego. Lektorem jest Robert Czebator, który podkładał głos Chudego w filmie.

Toy Story to jeden z kamieni milowych w historii kina animowanego. Po latach dominacji filmu rysunkowego zapoczątkował epokę animacji komputerowej, za co twórcy zostali docenieni przez przyznającą Oscary Amerykańską Akademię Filmową. A że twórcy Toy Story nie spoczęli na laurach, słynna animacja doczekała się kontynuacji i zyskała status kultowej serii. Od 9 sierpnia w polskich kinach można już oglądać Toy Story 4.

Promocja obowiązuje do 15 października lub do wyczerpania zapasów szklanek.

Dział Komunikacji Zewnętrznej, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel. 58 308 72 29, 58 308 70 44, e-mail: media@grupalotos.pl

Udostępnij