logo

Od 4 lipca w katalogu nagród programu premiowego Navigator znaleźć można 11 nowych produktów. Lato w pełni, dlatego dla klientów stacji paliw LOTOS przygotowano przede wszystkim propozycje upominków z kategorii „Aktywny wypoczynek”.

Działalność handlowa

Od 4 lipca w katalogu nagród programu premiowego Navigator znaleźć można 11 nowych produktów. Lato w pełni, dlatego dla klientów stacji paliw LOTOS przygotowano przede wszystkim propozycje upominków z kategorii „Aktywny wypoczynek”.

LOTOS-TT_aktywnywypoczynek.png

Wakacyjna oferta programu Navigator spodoba się zarówno amatorom aktywnego, jak i biernego wypoczynku. Zestaw do tenisa stołowego, skakanka z licznikiem, ale też hamak oraz koc piknikowy to tylko część nowych nagród jakie czekają na klientów stacji paliw LOTOS. Nowości pojawiły się również w kategorii „Kuchnia szefa”. Pełny katalog nagród jest dostępny pod linkiem: https://www.lotosnavigator.pl/.

LOTOS-TT_kuchnia_szefa.png

Jak odebrać nagrodę?

Klienci sieci LOTOS mogą zamawiać nagrody w wygodny sposób na podanej powyżej stronie programu Navigator. Wystarczy dodać do koszyka wybrany upominek, a następnie wskazać stację LOTOS, na którą ma ona zostać dostarczona. System powiadomi klienta, kiedy przesyłka będzie gotowa do odbioru.

Warto przypomnieć, że od czerwca 2017 r. klienci mogą korzystać z programu premiowego Navigator na wszystkich stacjach paliw sieci LOTOS. Wszystko to dzięki rozszerzeniu zasięgu działania programu o stacje LOTOS Optima. Zmianie, która przyniosła korzyści dla obu stron. Atrakcyjny przelicznik punktowy i dobrze dopasowana oferta nagród mogą związać ze stacją znaczącą liczbę klientów. Natomiast w przypadku sieci stacji paliw, program premiowy jest jednym z ważniejszych elementów konkurowania o klientów i może być źródłem budowania przewagi.

***

Program premiowy Navigator został udostępniony klientom w 2008 r. Z kwartału na kwartał poszerza się zarówno grono jego uczestników jak i liczba nagród w katalogu Zwiększenie dostępności programu premiowego Navigator i umożliwienie zbierania punktów klientom w ramach wszystkich stacji paliw LOTOS jest jednym z elementów procesu ujednolicenia doświadczeń klientów. Niezależnie od miejsca postoju czy tankowania są jednakowo premiowani za przywiązanie i lojalność względem marki.

***

LOTOS to polska grupa kapitałowa, której działalność ma strategiczne znaczenie dla krajowego i europejskiego bezpieczeństwa w sektorze energii oraz polskiej gospodarki. LOTOS wydobywa gaz ziemny i ropę naftową w Polsce, Norwegii oraz na Litwie. Należy do niego, zlokalizowana w Gdańsku, jedna z najnowocześniejszych europejskich rafinerii, gdzie surowiec przerabiany jest głównie na wysokiej jakości paliwa, w tym paliwa premium – LOTOS Dynamic.

LOTOS to także sieć blisko 500 stacji paliw, dogodnie zlokalizowanych przy autostradach i drogach ekspresowych, we wszystkich aglomeracjach i wielu miejscowościach na terenie całego kraju. LOTOS, jako sprzedawca detaliczny i hurtowy, zaopatruje w paliwa blisko 1/3 polskiego rynku. Zajmuje też pozycję drugiego spedytora kolejowego w kraju. LOTOS to także czołowy producent asfaltów drogowych, olejów silnikowych oraz smarów do samochodów, samolotów, pociągów, statków, a nawet pojazdów techniki wojskowej.

Biuro Komunikacji, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.58 308 87 31, 58 308 83 88, 58 308 83 55, e-mail: media@grupalotos.pl

Udostępnij