logo

LOTOS Oil wprowadził do oferty cztery nowoczesne oleje syntetyczne. Wprowadzenie nowych produktów będzie wspierać kampania radiowa, w której oleje linii LOTOS Synthetic są rekomendowane przez Kajetana Kajetanowicza, wielokrotnego Mistrza Polski w rajdach samochodowych.

Ogólne

LOTOS Oil wprowadził do oferty cztery nowoczesne oleje syntetyczne. Wprowadzenie nowych produktów będzie wspierać kampania radiowa, w której oleje linii LOTOS Synthetic są rekomendowane przez Kajetana Kajetanowicza, wielokrotnego Mistrza Polski w rajdach samochodowych.

Reklama będzie emitowana aż w 93 stacjach radiowych i ma dotrzeć do 91% wszystkich kierowców w Polsce. Każdy kierowca będzie mógł usłyszeć reklamę ponad 11 razy Kampanię promocyjną uzupełnia konkurs w Radiu Zet, budujący emocjonalny wymiar marki. – wyjaśnia Katarzyna Janicka, szef Biura Marketingu LOTOS Oil.

Kreację przygotowała agencja Grey Group, a za zakup mediów odpowiada Starcom. Kampania rozpoczęła się 15 czerwca i potrwa do końca miesiąca. Reklama wykorzystuje rekomendację Kajetana Kajetanowicza czterokrotnego Mistrza Polski w rajdach samochodowych.

Biuro Komunikacji
Grupa LOTOS S.A.
ul. Elbląska 135,
80-718 Gdańsk,
tel. 58 308 87 31, 58 308 83 88, 58 308 83 55,
e-mail: media@grupalotos.pl

Kampania radiowa LOTOS Oil. 2015-06