logo

Laur konsumenta

„Laur Konsumenta” to największy program konsumencki w kraju. Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż przyniósł odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty obecnie są liderami popularności w swojej grupie? Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu - Grupę Media Partner - są tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta. Ponieważ wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci, dlatego wartość takiego godła dla zwycięzców jest bardzo znacząca i odzwierciedla tendencje występujące na rynku. Przyznane godła nie tylko trafiają na opakowania produktów. Można je spotkać na stronach internetowych firm-laureatów, w reklamach telewizyjnych, na banerach zewnętrznych, w folderach reklamowych etc. Laur Konsumenta stał się potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie, formą jego zbiorowej rekomendacji.

W tegorocznej edycji konkursu brane były pod uwagę dwie główne składowe ogólnopolskie badania ankietowe przeprowadzane w okresie od stycznia do czerwca oraz głosowanie czytelników Rzeczy o Biznesie w Rzeczpospolitej. Same badania dostarczają informacji na temat opinii polskiego społeczeństwa, znajomości danego produktu, marki bądź usługi oraz nastawienia do niej. Przeprowadzane one są przez Grupę Media Partner (wydawcę m.in. Rzeczy o Biznesie w Rzeczpospolitej oraz Przeglądu Gospodarczego na łamach Gazety Prawnej) metodą mieszaną bezpośrednio i telefonicznie raz w miesiącu przez okres 6 kolejnych miesięcy w największych miastach w Polsce.

Jako laureat – paliwa LOTOS Dynamic posługiwać się będą, podobnie jak w ubiegłym roku, godłem ZŁOTY LAUR KONSUMENTA 2011.

Dziękujemy wszystkim, którzy oddali na nasze produkty swoje głosy za zaufanie. Obiecujemy dołożyć wszelkich starań, aby nasze paliwa spełniały oczekiwania naszych klientów, zarówno teraz jak i w przyszłości. Do zobaczenia na stacjach LOTOS.