logo

LOTOS Oil w gronie zwycięzców V edycji konkursu „Polska Firma – Międzynarodowy Czempion”

Konkurs promuje aktywność polskich firm na światowych rynkach oraz korzyści, jakie z tytułu takiej działalności odnosić mogą nie tylko same firmy, ale także cała polska gospodarka. Nagrodę w imieniu Spółki odebrał prezes zarządu Krzysztof Nowicki.

Konkurs powstał z inicjatywy PwC w 2012 roku. Promuje on aktywność polskich firm na rynkach zagranicznych. Dzięki inwestycjom zagranicznym oraz działalności eksportowej polskie przedsiębiorstwa przekształcają się w regionalne czy globalne podmioty, skutecznie konkurują na światowych rynkach i budują markę Polski na arenie międzynarodowej.

Ta nagroda to dla nas bardzo ważne wydarzenie – podkreśla Cezary Kogucik dyrektor ds. rynków zagranicznych LOTOS Oil. – Konsekwentnie od lat budujemy na rynkach zagranicznych nie tylko markę LOTOS, ale również opinie i przekonanie o tym, że polskie znaczy najlepsze. Jak również, że nasze technologie i rozwiązania spełniają najwyższe światowe standardy jakościowe i nie ustępują w niczym propozycjom globalnych koncernów. Jestem przekonany, że przed nami jeszcze wiele rynków do odkrycia i zdobycia dla olejów i smarów Lotos – dodaje C. Kogucik.

W 2016 roku oleje i smary ze spółki LOTOS Oil trafiły do odbiorców z 59 krajów świata.