SZKOLENIA I STANDARDY OPERACYJNE
POLITYKA SZKOLENIOWA
- Wstępne szkolenia dla personelu i kierownika stacji/Partnera w ramach przygotowania stacji do funkcjonowania w programie partnerstwa obejmujące m.in.:
- funkcjonowanie w systemie partnerskim LOTOS
- standardy operacyjne stacji paliw LOTOS
- obsługa klienta na stacji paliw LOTOS
- polityka handlowa
- merchandising i udział w promocjach LOTOS. - Szkolenia bieżące – szkolenia wstępne z zakresu obsługi klienta, aktywnej sprzedaży oraz szkolenia dodatkowe dostosowane do poziomu zaawansowania
- Wsparcie szkoleniowe dedykowanego Doradcy ds. Merchandisingu
STANDARDY OPERACYJNE
- Podręcznik Operacyjny opisujący zasady funkcjonowania i procedury stosowane przy prowadzeniu stacji LOTOS
- Audyty jawne i tajne („Audyt Tajemniczy Klient”) organizowane przez LOTOS Paliwa
- Stała opieka i wsparcie operacyjne w bieżącej działalności Kierownika Operacyjnego
- Badania jakości paliw (LOTOS Lab) zapewniane przez LOTOS Paliwa