WSPARCIE MARKETINGOWE STACJI PARTNERSKIEJ
LOKALNE WSPARCIE MARKETINGOWE W OBRĘBIE STACJI ORGANIZOWANE NA OTWARCIE STACJI:
- Materiały marketingowe komunikujące otwarcie stacji – banery, plakaty, naklejki na szyby
- Akcje samplingowe Cafe Punkt z udziałem hostess
- Promocje na otwarcie stacji:
- promocje rabatowe na paliwa lub/oraz gastronomię
- promocje z wykorzystaniem programu Navigator
- promocje wśród lokalnej społeczności we współpracy z lokalnymi mediami (np. z rozgłośną radiową) z wykorzystaniem kart podarunkowych - Upominki do wręczania dla pierwszych klientów stacji
LOKALNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE W MEDIACH ORGANIZOWANE NA OTWARCIE STACJI:
Informacja o otwarciu nowej stacji z wykorzystaniem kanałów komunikacyjnych* takich jak:
- e-mail
- prasa
- radio
* kanały są dostosowywane do konkretnej lokalizacji, tak, aby trafiały do jak najszerszego grona odbiorców
LOKALNE DZIAŁANIA MAKETINGOWE ORGANIZOWANE DLA STACJI PO PIERWSZYM ROKU JEJ FUNKCJONOWANIA:
- Badanie ankietowe dotyczące satysfakcji klienta stacji partnerskiej
- Analiza wyników badania oraz ewaluacja przeprowadzanych działań marketingowych na stacji podczas specjalnego spotkania
- Organizacja wydarzenia okolicznościowego „1 urodziny stacji”
BONUS DLA PARTNERA:
Unikalny upominek dla Partnera z autografem sportowca nawiązujący do sponsoringu sportowego marki LOTOS
WSPARCIE MARKETINGOWE PRZEZ CAŁY OKRES WSPÓŁPRACY:
- Ogólnopolskie promocje prosprzedażowe jednolite dla całej sieci stacji paliw LOTOS z wizerunkiem znanych sportowców oraz celebrytów. Organizacja promocji po stronie LOTOS Paliwa:
- opracowanie mechanizmu promocji
- zapewnienie materiałów marketingowych do prezentacji promocji
- pokrycie kosztów pozyskania nagród dla uczestników promocji
- komunikacja promocji w mediach (radio, telewizja, outdoor) - Pakiet materiałów reklamowych dla Programu Navigator dla stacji partnerskich (w tym: drukowany katalog)
- Wsparcie w przygotowaniu indywidualnych projektów marketingowych Partnera – zaprojektowanie materiałów graficznych wg wytycznych od Partnera i zgodnie z Identyfikacją Wizualną Marki LOTOS, wydruk oraz dostawa materiałów
- Wsparcie know-how z zakresu skutecznych mechanizmów promocji prosprzedażowych, marketingu i komunikacji
- Bezpłatne zgłoszenie do udziału w konkursie Stacja Benzynowa Roku wraz z organizacją sesji zdjęciowej na stacji Partnera, przygotowanie formalności związanych ze zgłoszeniem
- Organizacja spotkania podsumowującego dla Partnerów
- Pomoc doradcy/eksperta/specjalisty w zakresie marketingu – reklama, PR, wydarzenia
DODATKOWE KORZYŚCI DLA WYBRANYCH PARTNERÓW WYNIKAJĄCE Z PRZYNALEŻNOŚCI DO SIECI STACJI LOTOS:
- Zaproszenia do udziału w wydarzeniach sportowych (mecze Reprezentacji Polski, Puchar Świata w Skokach Narciarskich)
- Udział w specjalnym wydarzeniu - finału konkursu „100% jakości”