logo

Pięć nagród i aż osiem wyróżnień zdobyły stacje sieci LOTOS podczas XIX Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend. Szczególnie doceniona została zmodernizowana w ubiegłym roku stacja przy ul. Łopuszańskiej w Warszawie. Forum PetroTrend to najważniejsze spotkanie właścicieli stacji paliw w Polsce.

Nagrody

Pięć nagród i aż osiem wyróżnień zdobyły stacje sieci LOTOS podczas XIX Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend. Szczególnie doceniona została zmodernizowana w ubiegłym roku stacja przy ul. Łopuszańskiej w Warszawie. Forum PetroTrend to najważniejsze spotkanie właścicieli stacji paliw w Polsce.

Nagroda paliwa

Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend podejmuje tematy i problemy stojące przed firmami działającymi w sektorze stacji paliw. Zrzesza najwybitniejszych profesjonalistów i liderów opinii w branży, którzy kształtują teraźniejszość i przyszłość rynku paliwowego w Polsce. Podczas XIX Gali, która odbyła się w poniedziałek 18 marca w warszawskim hotelu Marriott, wręczono nagrody dla stacji.

Aż trzy nagrody i dwa wyróżnienia otrzymała zmodernizowana w ubiegłym roku stacja paliw LOTOS przy ul. Łopuszańskiej w Warszawie, w poszczególnych kategoriach:

Łopuszańska1

Stacja przy ul. Łopuszańskiej była wielokrotnie wymieniana w czasie dyskusji panelowych, jako niezwykle udane rozwiązanie. Ekspertom podobała się kolorystyka wnętrza, dobór naturalnych tworzyw (drewno, kamień), podkreślano prostotę i funkcjonalność rozwiązania.

Nagrody odebrali: Adam Pawłowicz, wiceprezes Zarządu spółki LOTOS Paliwa ds. handlu (na zdjęciu po prawej stronie), Piotr Stawski, szef biura sklepów i usług spółki LOTOS Paliwa (na zdjęciu po lewej stronie) oraz Magdalena Dutkowska, kierownik zespołu ds. wizualizacji i konceptu spółki LOTOS Paliwa.

Nagroda2

Uzyskane przez stację przy ul. Łopuszańskiej wyróżnienia i nagrody, to efekt pracy kilku działów naszej Spółki i dobrej współpracy wielu osób. To jedna z naszych stacji, która została objęta standaryzacją. Wyposażona jest w moduł do ładowania pojazdów elektrycznych, najnowsze rozwiązania ekologiczne i energooszczędne oraz nowoczesny i funkcjonalny projekt wnętrza, nad którym pracowaliśmy przez wiele miesięcy. Na jej wzór w 2019 roku zaplanowano ujednolicenie kolejnych 14 stacji – mówi Wojciech Weiss, prezes Zarządu spółki LOTOS Paliwa.

– Cieszę się, że eksperci branżowi docenili nasz projekt. Będziemy go wdrażać na wszystkich nowo otwieranych stacjach LOTOS. To rozwiązanie nie tylko atrakcyjne estetycznie, ale również pomagające nam realizować strategiczne cele sprzedażowe. Spółka planuje w tym roku rozpocząć budowę kilku stacji MOP, które również powstaną w nowym koncepcie wnętrza oraz z szeregiem udogodnień dla klienta. Silną markę buduje standard wnętrza, powtarzalność usług oraz jednorodność doświadczeń klienta – tłumaczy Adam Pawłowicz, wiceprezes Zarządu spółki LOTOS Paliwa ds. handlu.

– Jestem szczęśliwa, że udało nam się zdobyć tak wiele nagród dla naszego projektu stacji przy ul. Łopuszańskiej. Ogromnym wyzwaniem było ergonomiczne zagospodarowanie przestrzeni, której nie mogliśmy powiększyć. Musieliśmy umieścić na relatywnie niewielkiej powierzchni bardzo zróżnicowane funkcje, zachowując przestrzenność sklepu. Chcieliśmy również należycie wyeksponować towary, znaleźć miejsce na restaurację sieci SUBWAY, kącik kawowy i oddzieloną od reszty strefę wypoczynku. Dzięki dobrej współpracy z projektantami oraz licznym, cennym uwagom naszego pionu operacyjnego udało nam się uzyskać zamierzony efekt – dodaje Magdalena Dutkowska, kierownik zespołu ds. wizualizacji i konceptu spółki LOTOS Paliwa. 

Łopuszańska2

Wprowadzenie spójnego i wyższego standardu na stacjach to teraz główny cel spółki LOTOS Paliwa. Ustandaryzowane stacje, na których będzie można zobaczyć nowy koncept wnętrza, to m.in. stacje w: Kikole, Pabianicach, Krośnie, Mikołowie, Gdyni przy ul. Janka Wiśniewskiego, czy we Wrocławiu przy ul. Pełczyńskiej. Wśród stacji włączanych do sieci w tym koncepcie są stacje w Krakowie przy ul. Okulickiego, w Poroninie czy Mysłowicach. Spółka LOTOS Paliwa podjęła decyzję o wdrożeniu nowego konceptu również na stacjach w sieci DOFO (stacje franczyzowe) – w Łużnej, Jordanowie i Gnojniku. 

– Te nagrody są wynikiem pracy wielu osób, nie tylko najbardziej zaangażowanego Zespołu ds. Wizualizacji i Konceptu stacji, ale również tych z obszaru operacyjnego. Ich doświadczenie oraz praktyczne podejście do różnych rozwiązań pozwoliło na stworzenie nie tylko efektownego, ale również efektywnego rozwiązania. Otrzymane nagrody i wyróżnienia niejako potwierdzają kierunek, jakim dalej powinniśmy dążyć. Wdrożenie nowego konceptu do sieci DOFO zaowocuje zyskaniem nowej jakości i wzmocnieniem sieci franczyzowej, a tym samym całej marki LOTOS – podsumowuje Piotr Stawski, szef biura sklepów i usług spółki LOTOS Paliwa.

Oprócz stacji przy ul. Łopuszańskiej, nagrodzone i wyróżnione zostały także inne stacje sieci LOTOS:

Krzyżanów1

 

Borki1

 

Ponadto stacja nr SP212 w Białymstoku zdobyła aż trzy wyróżnienia w kategoriach:

Przed wręczeniem nagród, odbyły się panele związane z branżą paliwową. Program Forum składał się z cyklu konferencji, w których swój udział jako paneliści, ze strony spółki LOTOS Paliwa, zaznaczyli:

­­­­– Adam Pawłowicz, wiceprezes Zarządu ds. handlu, „Rynek w dobie zmian – prognozy, wyzwania i oczekiwania”,
– Magdalena Dutkowska, kierownik zespołu ds. wizualizacji i konceptu, „Stacja 2.0 – Koncepty, technologie, wizje rozwoju”,
– Sylwester Królik, kierownik zespołu ds. gastronomii, „Koncepty gastronomiczne – bistro, kawiarnia, restauracja – ewolucja czy już rewolucja”.

LOTOS to polska grupa kapitałowa, której działalność ma strategiczne znaczenie dla krajowego i europejskiego bezpieczeństwa w sektorze energii oraz polskiej gospodarki. LOTOS wydobywa gaz ziemny i ropę naftową w Polsce, Norwegii oraz na Litwie. Należy do niego, zlokalizowana w Gdańsku, jedna z najnowocześniejszych europejskich rafinerii, gdzie surowiec przerabiany jest głównie na wysokiej jakości paliwa, w tym paliwa premium – LOTOS Dynamic.

LOTOS to także sieć blisko 500 stacji paliw, dogodnie zlokalizowanych przy autostradach i drogach ekspresowych, we wszystkich aglomeracjach i wielu miejscowościach na terenie całego kraju. LOTOS, jako sprzedawca detaliczny i hurtowy, zaopatruje w paliwa blisko 1/3 polskiego rynku. Zajmuje też pozycję drugiego przewoźnika kolejowego w kraju. LOTOS to także czołowy producent asfaltów drogowych, olejów silnikowych oraz smarów do samochodów, samolotów, pociągów, statków, a nawet pojazdów techniki wojskowej.

Dział Komunikacji Zewnętrznej, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel. 58 308 72 29, 58 308 70 44, e-mail: media@grupalotos.pl

Udostępnij