Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close

logo

Gdyńskie pokazy zyskały wysokooktanowe zasilanie. Sponsorem tytularnym największego lotniczego wydarzenia w Polsce został LOTOS. Paliwowy koncern już wcześniej uczestniczył w Gdynia Aerobaltic. W ubiegłym roku poprzez swoją spółkę – córkę – LOTOS-Air BP Polska zasilał lotnicze emocje w Gdyni. Teraz do współpracy przy pokazach włącza się też Grupa LOTOS.

Ogólne

Gdyńskie pokazy zyskały wysokooktanowe zasilanie. Sponsorem tytularnym największego lotniczego wydarzenia w Polsce został LOTOS. Paliwowy koncern już wcześniej uczestniczył w Gdynia Aerobaltic. W ubiegłym roku poprzez spółkę LOTOS-Air BP Polska zasilał lotnicze emocje w Gdyni. Teraz do współpracy przy pokazach włącza się też Grupa LOTOS.

Air Show 1

Jesteśmy szczęśliwi i dumni, że Gdynia Aerobaltic Air Show zyskał tak dużego partnera. Jesteśmy pewni, że z tak wysokooktanowym zasilaniem, jakie daje współpraca z LOTOSEM, wzniesiemy się naprawdę bardzo wysoko – komentuje prezes Aeropactu Sebastian Golus.

Jedna z dwóch czołowych polskich firm branży naftowej od dawna angażuje się w sport. – Jesteśmy głównym sponsorem naszej kadry narodowej w piłce nożnej oraz w skokach narciarskich. Wspieramy także tenis, wyścig Tour de Pologne oraz posiadamy swój firmowy zespół rajdowy – LOTOS Rally Team. Cieszę się, że do tego elitarnego grona dołącza teraz sportowe i pokazowe lotnictwo – podkreśla Jarosław Wittstock, wiceprezes Zarządu ds. korporacyjnych Grupy LOTOS.

Airshow 2

To oznacza, że trzecia edycja tego niesamowicie popularnego nadbałtyckiego air show zyskuje bardzo solidnego partnera. Według organizatorów, firmy Aeropact, to otwiera ogromne możliwości rozwoju imprezy i poszerzenia oferty pokazowej.

Spektakularny sukces poprzednich edycji Gdynia Aerobaltic był ważnym argumentem, który pomógł Grupie LOTOS podjąć decyzję o poszerzeniu współpracy. To, co ważne, to fakt, że nasze pokazy to nie tylko atrakcje podniebne, ale wszystko, co dzieje się na ziemi. Śmiało można powiedzieć, że to impreza dla całych rodzin – tłumaczy Hubert Topoliński, wiceprezes spółki Aeropact.

Rzeczywiście, Aerobaltic to fenomen na tle innych imprez pokazowych. Część odbywająca się na lotnisku Gdynia Kosakowo zbudowana jest z siedmiu godzin intensywnego latania, imponującej wystawy statycznej i niezliczonych atrakcji dla każdego. I tak w sobotę oraz niedzielę. Ale Aerobaltic ma niezwykły prolog. To piątkowe pokazy wieczorno-nocne, które odbywają się nad plażą miejską. Ta część imprezy zawsze przyciąga dziesiątki tysięcy zdeklarowanych fanów lotnictwa, ale także turystów, których zachwycają obrazy malowane przez statki powietrzne z pirotechniką na skrzydłach czy widowiska audiowizualne nad Zatoką Pucką.

Airshow 3

Zaangażowanie w projekt tak potężnego partnera jak Grupa LOTOS daje nadzieję na jego dalszą rozbudowę. Organizatorzy nie chcą na razie zdradzać szczegółów, ale zapewniają, że już w tym roku zobaczymy nowe elementy imprezy. Jednak najmocniejszym argumentem będzie program samych pokazów, jeszcze bogatszy i jeszcze bardziej atrakcyjny niż w ubiegłym roku. Z jeszcze większą mocą, którą dodaje LOTOS.

LOTOS Gdynia Aerobaltic Air Show potrwa od 16 do 18 sierpnia.

Zdjęcia: mat. prasowe

 ***

LOTOS to polska grupa kapitałowa, której działalność ma strategiczne znaczenie dla krajowego i europejskiego bezpieczeństwa w sektorze energii oraz polskiej gospodarki. LOTOS wydobywa gaz ziemny i ropę naftową w Polsce, Norwegii oraz na Litwie. Należy do niego, zlokalizowana w Gdańsku, jedna z najnowocześniejszych europejskich rafinerii, gdzie surowiec przerabiany jest głównie na wysokiej jakości paliwa, w tym paliwa premium – LOTOS Dynamic.

LOTOS to także sieć blisko 500 stacji paliw, dogodnie zlokalizowanych przy autostradach i drogach ekspresowych, we wszystkich aglomeracjach i wielu miejscowościach na terenie całego kraju. LOTOS, jako sprzedawca detaliczny i hurtowy, zaopatruje w paliwa blisko 1/3 polskiego rynku. Zajmuje też pozycję drugiego przewoźnika kolejowego w kraju. LOTOS to także czołowy producent asfaltów drogowych, olejów silnikowych oraz smarów do samochodów, samolotów, pociągów, statków, a nawet pojazdów techniki wojskowej.

Dział Komunikacji Zewnętrznej, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel. 58 308 72 29, 58 308 70 44, e-mail: media@grupalotos.pl

Udostępnij