logo

Wspieranie utalentowanych polskich sportowców od lat zajmuje ważne miejsce w działaniach Grupy LOTOS. W sierpniu 2019 r. sfinalizowana została umowa, na mocy której spółka została Partnerem Głównym jednego z najbardziej obiecujących polskich tenisistów młodego pokolenia, Huberta Hurkacza. Współpraca obowiązuje do końca 2022 roku.

Ogólne

Hubert Hurkacz wystąpił z logo LOTOSU na koszulce już podczas tegorocznego turnieju US Open. W czasie turniejów wielkoszlemowych logotyp będzie umieszczony na rękawku, a podczas pozostałych zawodów rozgrywanych w ramach ATP – także na piersi. Tenisista będzie też ambasadorem skierowanego do najmłodszych Narodowego Programu Upowszechniania Tenisa „Rakiety LOTOSU”. Zgodnie z umową, koncern z Gdańska będzie mógł wykorzystywać wizerunek tenisisty w działaniach reklamowych, wizerunkowych i promocyjnych.

Hubert4

Mimo młodego wieku, Hurkacz ma na swoim koncie wiele sukcesów sportowych. Eksperci podkreślają jego wysoki potencjał i stawiają go w gronie przyszłych gwiazd światowego tenisa. Dobrą formę potwierdza podczas rozgrywek – niedawno wygrał swój pierwszy turniej ATP – Winston-Salem Open. Jest pierwszym polskim singlistą od 1982 roku, który wygrał turniej tej rangi. Awansował z 41. na 35. miejsce w rankingu ATP World Tour – to najwyższa pozycja jego w karierze.

Podczas konferencji prasowej, na której oficjalnie rozpoczęto współpracę, wiceprezes Zarządu Grupy LOTOS Jarosław Wittstock wręczył Hubertowi Hurkaczowi rakietę z logo „Naj nie bierze się znikąd” – hasłem przewodnim spółki.

Hubert1

Ta rakieta niech będzie symbolem naszej współpracy. Cieszę się, że do grona naszej sportowej rodziny dołączył tak ambitny tenisista młodego pokolenia. Doceniamy dumę, z jaką Hubert reprezentuje Polskę na arenie międzynarodowej. Drzemie w nim ogromny potencjał. Trzymamy kciuki i życzymy dalszych sukcesów w walce o zwycięstwa na wielkich turniejach tenisowych – powiedział Jarosław Wittstock, wiceprezes Zarządu Grupy LOTOS.

Jestem bardzo dumny z możliwości dołączenia do grona wybitnych polskich sportowców wspieranych przez Grupę LOTOS. Doceniam i szanuję wkład firmy w rozwój polskiego sportu i z pełnym zaangażowaniem włączę się we wspólne przedsięwzięcia, które będą miały wpływ na rozwój polskiego tenisa – dodał Hubert Hurkacz.

Hubert3

Grupa LOTOS regularnie angażuje się w mecenat nad polskim sportem, szczególnym zainteresowaniem obejmując tenis. Od lutego 2019 r. jest sponsorem strategicznym Polskiego Związku Tenisowego, w tym kobiecej i męskiej Reprezentacji Polski, Reprezentacji Młodzieżowej i Mistrzostw Polski we wszystkich kategoriach wiekowych. Wcześniej współpracowała również z Agnieszką Radwańską. W czerwcu zainaugurowano cykl LOTOS PZT Polish Tour. To kilkanaście turniejów odbywających się w różnych częściach kraju. Oprócz programu „Rakiety LOTOSU”, spółka jest także sponsorem tytularnym projektu „PZT LOTOS Team – Nadzieje Polskiego Tenisa” stworzonego wspólnie z Ministerstwem Sportu i Turystyki oraz Narodowego Dnia Tenisa, którego druga edycja odbyła się 31 sierpnia na Stadionie PGE Narodowy.

Zdjęcia: Dariusz Proniewicz

Pobierz zdjęcia z serwera lotos.pl:
http://www.lotos.pl/repository/51631/pl/
http://www.lotos.pl/repository/51628/pl/
http://www.lotos.pl/repository/51630/pl/

***

Dział Komunikacji Zewnętrznej, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel. 58 308 83 88, 58 308 72 29, e-mail: media@grupalotos.pl

Udostępnij