logo

Karta LOTOS Biznes zdobyła I miejsce w kategorii "Karty flotowe" w plebiscycie Konsumencki Lider Jakości 2020. To zestawienie najlepszych produktów i usług dostępnych w Polsce, które w 100% wybierają konsumenci. Organizatorem programu jest redakcja Strefy Gospodarki – dodatku do Dziennika Gazety Prawnej.

LOTOS Biznes

Konsumencki Lider Jakości to podsumowanie ogólnopolskich badań przeprowadzonych na próbie kilkunastu tysięcy konsumentów. O sukcesie produktu decydują takie czynniki jak jego dostępność, cena czy opinie klientów. W ramach programu, firmy mogą zostać wyróżnione Złotym, Srebrnym lub Brązowym Godłem.

LOTOS_karta_1200x1200_C.jpg

W 2020 r. jako najlepszą paliwową kartę flotową klienci wskazali kartę LOTOS Biznes. Pakiet gdańskiego koncernu to do wyboru: karty bezgotówkowe, przedpłacone oraz gotówkowe. To karty dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, a także dla firm z krótką historią rynkową czy dla pracowników, którzy mogą korzystać z rabatów na paliwo i usługi. Klientami LOTOS Biznes są największe polskie firmy z sektora transportu, spedycji i logistyki.

Złote godło Konsumencki Lider Jakości to dowód, że karta flotowa LOTOS Biznes jest najlepiej ocenianym produktem w tym segmencie. O przyznaniu nagrody decydują klienci, co jest dla nas szczególnie ważne. To wiarygodne i obiektywne potwierdzenie, że nasz program flotowy cieszy się uznaniem polskich przedsiębiorców. Karty LOTOS Biznes to korzyści dla małych i dużych firm, bez względu na rodzaj działalności czy liczbę pojazdów. Dziękujemy za zaufanie i zapewniamy, że będziemy udoskonalać ten produkt oraz dopasowywać go do wciąż zmieniających się potrzeb rynku – mówi Wojciech Weiss, prezes Zarządu spółki LOTOS Paliwa.

Spółka LOTOS Paliwa posiada obecnie 512 stacji paliw w całym kraju, co stawia ją na trzecim miejscu pod względem liczby stacji paliw w Polsce. LOTOS jest również wiceliderem w segmencie MOP (Miejsc Obsługi Podróżnych) – w ramach sieci funkcjonuje ich 23, przy autostradach A1, A2, A4 i A6 oraz przy drogach ekspresowych S3 oraz S7.

Stacje LOTOS oferują bogatą ofertę produktów gastronomicznych, a także szeroki wachlarz dostępnych usług, tj.: sklep, myjnia, czy usługi motoryzacyjne.

***

Biuro Prasowe, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel. 58 308 72 29, 58 308 70 44, e-mail: media@grupalotos.pl

Udostępnij