Nasz serwis używa plików cookies do prawidłowego działania witryn Grupy LOTOS S.A. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Zobacz Polityka prywatności, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak można zarządzać plikami cookies za pośrednictwem przeglądarki internetowej.
Close

logo

Zajmująca się produkcją i dystrybucją olejów oraz smarów spółka LOTOS Oil uruchamia program „Razem w przyszłość 2.0”. Inicjatywa ma ułatwić odbudowę firm po pandemii koronawirusa. Projekt zakłada szereg rozwiązań – przede wszystkim związanych z umowami dystrybutorskimi. Spółka LOTOS Oil wesprze też marketingowo swoich dystrybutorów poprzez promocje cenowe. To już druga edycja programu.

Działalność handlowa

Pierwsza edycja programu „Razem w przyszłość” ruszyła na wiosnę ubiegłego roku. Projekt pomógł wielu polskim firmom współpracującym z LOTOS Oil.

LOTOS Oil grafika 2

Żyjemy w niezwykłych czasach, które wymagają nieszablonowego myślenia i elastycznego reagowania na sytuację rynkową. W naszym olejowym mikroświecie istnieje silna więź między producentem środków smarnych a ich dystrybutorem. To rodzaj współzależności, która wymaga czasem niestandardowych rozwiązań. Nasza ubiegłoroczna akcja spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem, ponieważ oferowała realną pomoc w najtrudniejszym okresie pandemii. Postanowiliśmy ją powtórzyć i dziś, kiedy – wszystko na to wskazuje – zbliżamy się do stopniowego odmrażania gospodarki. Chcemy pomóc naszym partnerom w tym trudnym okresie – podkreśla Aleksandra Jankowska, wiceprezes Zarządu LOTOS Oil.

Pomoc dla kontrahentów

Wzorem ubiegłorocznej edycji, również w tym roku przygotowano szereg rozwiązań dla kontrahentów spółki, przede wszystkim związanych umową dystrybutorską. Jedną z nich jest wypłata premii półrocznej już w lipcu, uwarunkowana wykonaniem planu sprzedaży. Spółka wyszła także naprzeciw oczekiwań partnerów handlowych i zaproponowała możliwość elastycznego przenoszenia budżetów marketingowych między okresami rozliczeniowymi.  Dystrybutorzy, którzy pomimo bardzo trudnych warunków działania w 2020 r., zrealizowali plan sprzedaży, mogą liczyć na jeszcze jeden element wsparcia. To możliwość budowania pozycji na rynku lokalnym poprzez nowy branding samochodów firmowych i wizualizacji siedzib ich oraz ich klientów. Zainteresowane firmy mogą w tym zakresie liczyć na pomoc swoich opiekunów handlowych.

Program „Razem w przyszłość 2.0” ma przyczynić się do efektywnego powrotu do normalnego funkcjonowania firm współpracujących ze spółką LOTOS Oil i pomóc w uchronieniu miejsc pracy.

Przekonaliśmy się, że polska gospodarka okazała się znacznie bardziej odporna, niż wielu z nas przewidywało wiosną ubiegłego roku. Wracamy na dobrze znane tory wzrostu, gdzie liczy się determinacja, jakość i współpraca pomiędzy producentem, dystrybutorem i użytkownikiem – dodaje Adam Sekściński, prezes Zarządu LOTOS Oil.

Celem jest przyszłość

Poza bieżącymi działaniami, aneksami do umów czy promocjami, zaplanowano również działania długofalowe. Te z kolei związane są z będącą w fazie przygotowania prac technologią wytwarzania środków smarnych w oparciu o technologie Hydrokrakingowego Bloku Olejowego – HBO.

Rozpoczynając produkcję wysokojakościowych baz II grupy, dołączymy do grona największych uznanych światowych firm zapewniających kompleksowe i wszechstronne zaopatrzenie rynkowe. Na nowej technologii i innowacyjności produktów w pierwszej kolejności skorzystają nasi partnerzy handlowi, którzy byli z nami w trudnym 2020 roku czy też dołączą do nas w tym roku. Byliśmy razem w najtrudniejszym momencie, będziemy i teraz, kiedy świat wraca do normalnego funkcjonowania. Współpraca z nami dziś i w przyszłości zaowocuje dostępem do najnowszej technologii i unikalnych technologicznie środków smarnych. Program „Razem w przyszłość 2.0” ma nie tylko pomóc w powrocie do normalności, ale także dać perspektywę na przyszłość – podsumowuje Adam Sekściński.

***

LOTOS Oil to lider branży olejowej z ponad 24% udziałem w rynku. Przedmiotem działalności LOTOS Oil jest produkcja i dystrybucja środków smarnych: olejów samochodowych, przemysłowych i smarów, olejów bazowych, a także kosmetyków i chemii samochodowej. LOTOS Oil oferuje najwyższej jakości oleje, rozwija także profesjonalny serwis olejów smarowych, stanowiący integralną część oferty sprzedaży. Serwis Olejowy to usługa, która pomaga Klientom wprowadzać nowe procedury i techniki, dzięki czemu gwarantuje bezpieczną eksploatację parku maszynowego. W Spółce wszystkie procesy objęte są Zintegrowanym System Zarządzania, łączącym wymagania NATO dotyczące zapewnienia jakości w projektowaniu, pracach rozwojowych i produkcji zgodnie z normą AQAP 2110, Systemu Zarządzania Jakością według normy ISO 9001, Systemu Zarządzania Środowiskiem według normy ISO 14001 oraz Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy według normy ISO 45001.

Udostępnij