Nasz serwis używa plików cookies do prawidłowego działania witryn Grupy LOTOS S.A. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Zobacz Polityka prywatności, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak można zarządzać plikami cookies za pośrednictwem przeglądarki internetowej.
Close

logo

Koszulki z podpisami piłkarzy i karty paliwowe do wykorzystania na stacjach LOTOSU – to nagrody, które co tydzień mogą wygrać kibice w konkursie gdańskiego koncernu. Wystarczy wejść na stronę: dajemyslowo.lotos.pl i przesłać słowa wsparcia zawodnikom polskiej reprezentacji. To kolejna odsłona kampanii marketingowej Grupy LOTOS, związanej z piłką nożną i zbliżającym się Euro, która wystartowała 18 maja.

Ogólne

Wirtualna piłka będzie budowała się przez cały okres przygotowań i w trakcie Euro. Do tego czasu system będzie sukcesywnie dodawał piksele, które zbudują biało-czerwoną piłkę złożoną z tysięcy życzeń dla piłkarzy. Na stronie dajemyslowo.lotos.pl/slowa-wsparcia można nie tylko dodać swoją propozycję i podzielić się nią później w swoich social mediach, ale również wygrać nagrody. Do autora najlepszych życzeń raz w tygodniu powędruje koszulka kibica z podpisami wszystkich członków reprezentacji, a na wyróżnionych w zabawie czekają karty paliwowe do wykorzystania na stacjach gdańskiego koncernu. Akcja przekazywania słów wsparcia dla reprezentacji i konkurs będą trwały do zakończenia Mistrzostw tj. do 11 lipca 2021.

  bannerststyk__1200x1200.png

Stworzymy razem z polskimi kibicami wirtualną, biało-czerwoną piłkę złożoną z życzeń i słów wsparcia skierowanych do naszych zawodników. Jako Główny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej mamy szansę współtworzenia niezapomnianych emocji, przeżywanych wspólnie przez piłkarzy i kibiców – mówi Kinga Fedorowska, dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS.

Najciekawsze lub najbardziej zabawne życzenia zostaną zaprezentowane polskim piłkarzom i odczytane przez nich osobiście. Więcej informacji na ten temat pojawi się wkrótce na kanałach mediów społecznościowych Grupy LOTOS.

Oprócz samej strony internetowej akcji, przygotowano osobną komunikację zachęcającą do udziału w zabawie wraz z konkursem. Powstaną także materiały video z reakcjami piłkarzy na otrzymane życzenia od kibiców oraz komunikacja z najciekawszymi słowami wsparcia Za koncept i realizację aktywacji odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw, z którą Grupa LOTOS od wielu lat realizuje kampanie wizerunkowe i produktowe marki.

***

Grupa LOTOS jest jednym z najważniejszych mecenasów polskiego sportu. Od wielu lat jest głównym sponsorem Polskiego Związku Piłki Nożnej, Polskiego Związku Narciarskiego czy Polskiego Związku Tenisowego. LOTOS dostarcza rajdowych emocji i wspiera najlepszego polskiego kierowcę rajdowego Kajetana Kajetanowicza. Angażuje się także w rozwój polskiej koszykówki. Grupa LOTOS stale promuje sport i zdrowy styl życia. Firma wspiera zarówno zawodowych, wielokrotnie nagradzanych już sportowców, ale nie zapomina również o rozwoju młodych talentów, realizując projekty takie jak: Piłkarska Przyszłość z LOTOSEM, „LOTOS Szukamy Następców Mistrza”, czy Rakiety LOTOSU. Wśród projektów, które finansuje LOTOS jest wsparcie sportowców indywidualnych „Nadzieje Olimpijskie” w takich dyscyplinach jak kajakarstwo, żeglarstwo, pływactwo, windsurfing, łyżwiarstwo figurowe.

Biuro Prasowe, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel. 58 308 72 29, 58 308 70 44, e-mail: media@grupalotos.pl

Udostępnij