logo

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji przyznało spółce LOTOS Serwis Certyfikat Zintegrowanego Systemu Zarządzania. Obejmuje on między innymi prace w zakresie utrzymania ruchu, remontów i modernizacji,  budowy i rozruchu instalacji przemysłowych. Dodatkowo certyfikat objął instalacje wydobywcze ropy i gazu.

Ogólne

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji przyznało spółce LOTOS Serwis Certyfikat Zintegrowanego Systemu Zarządzania. Obejmuje on między innymi prace w zakresie utrzymania ruchu, remontów i modernizacji,  budowy i rozruchu instalacji przemysłowych. Dodatkowo certyfikat objął instalacje wydobywcze ropy i gazu.

Certyfikat Zintegrowanego Systemu Zarządzania dla LOTOS SerwisNa zdjęciu Małgorzata Jemielniak, kierownik Działu Zarządzania Organizacją
oraz Izabela Mróz, pełnomocnik Dyrektora ds. ZSZ

  Certyfikat jest dowodem realizacji jednego z najważniejszych celów strategicznych LOTOS Serwis w roku 2015, w ramach realizowanego w Grupie Kapitałowej programu Efektywność i Rozwój – podkreśla Małgorzata Jemielniak, kierownik Działu Zarządzania Organizacją w LOTOS Serwis. Potwierdza on nasze kompetencje w zakresie offshore, które zdobywaliśmy ciężką pracą. 

  Auditorzy LOTOS Serwis
Na zdjęciu prezes LOTOS Serwis razem z audytorami wyróżnionymi przez GL SA.
Od lewej: Anna Więckowska, Piotr Oszast, Izabela Mróz, Leszek Dylik, Marcin Chmura,
Iwona Rapczyńska.

  Audyt recertyfikujący PCBC objął wszystkie nasze lokalizacje, w Gdańsku oraz w Jaśle i Czechowicach  dodaje Izabela Mróz, pełnomocnik Dyrektora Naczelnego LOTOS Serwis  ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania.  Auditorzy nie stwierdzili żadnych niezgodności.

Nowy certyfikat jest ważny do 2 kwietnia 2018 roku.

 Biuro Komunikacji, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.58 308 87 31, 58 308 83 88, 58 308 83 55, e-mail: media@grupalotos.pl