logo

Kierowców i klientów stacji paliw LOTOS zapraszamy do skorzystania z aplikacji mobilnej LOTOS Navigator. Za jej pomocą można zbierać punkty za tankowanie i zakupy, przeglądać aktualny katalog nagród, korzystać z promocji, sprawdzać historię swojego konta oraz nawigować do wybranej stacji LOTOS.

Aplikacja jest dostępna na platformy iOS (od wersji 12.0) oraz Android (od wersji 6.0) – do pobrania w sklepach AppStore oraz Google Play. W planach jest również udostępnienie aplikacji w Huawei AppGallery.

Klienci korzystający z programu lojalnościowego Navigator - zamiast dotychczasowej plastikowej karty uczestnika - mogą używać aplikacji Navigator rejestrując w niej kartę. Nowi członkowie programu w aplikacji otrzymają wirtualną kartę użytkownika.

Aplikacja zawiera wszystko to, co jest dostępne na stronie internetowej www.lotosnavigator.pl, a nawet więcej. Można w niej znaleźć katalog nagród, historię swojego konta, mieć wgląd w aktualnie obowiązujące promocje oraz sprawdzić listę stacji paliw LOTOS wraz z oferowanymi przez nie usługami, filtrowaniem oraz nawigacją.

Po zalogowaniu, na ekranie głównym, prezentowana jest karta Navigator w postaci kodu kreskowego. Kiedy klient uzbiera wymaganą liczbę punktów, może wygodnie zamówić nagrodę na wybraną stację. Aplikacja poinformuje, kiedy będzie dostępna do odbioru.

Jak korzystać?

Proces logowania się odbywa się analogicznie do strony internetowej www.lotosnavigator.pl. Dostęp do aplikacji umożliwiają te same loginy i hasła.

Uwaga! Podczas pierwszego logowania należy zresetować hasło.

O programie LOTOS Navigator

LOTOS Navigator to program dla klientów stacji LOTOS, który istnieje na rynku od 2008 roku. Aby do niego dołączyć, przy zakupie jednego z produktów premiowanych punktami, wystarczy poprosić sprzedawcę o kartę Navigator. Następnie trzeba zarejestrować się na stronie www.lotosnavigator.pl lub w aplikacji mobilnej.