Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close

logo

Reklamacje i opinie

Contact Center
ul. Elbląska 135
80-718 Gdańsk
e-mail: lotos@grupalotos.pl 

tel. 801 345 678
tel. 58 326 43 00 (z telefonów komórkowych i z zagranicy)
fax 58 326 43 80

 

W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego niezbędne jest podanie poniższych informacji:

 

  • danych reklamującego: imię i nazwisko, kod i miejscowość, ulica, numer lokalu, numer telefonu, adres mailowy - w przypadku prowadzonej działalności nazwę firmy i numer NIP,
  • informacji o reklamowanym towarze: nazwa produktu, numer dowodu wydania z baz paliw (w przypadku podmiotów gospodarczych współpracujących z Grupą LOTOS), w przypadku odbioru produktu autocysterną - warunki transportu, numer faktury/paragonu w przypadku zakupu na stacji paliw, daty zakupu, miejsca zakupu, miejsca składowania produktu, daty powstania wady i opisu problemu.
  • roszczenia klienta w związku z reklamowanym zdarzeniem.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Grupa LOTOS S.A. z siedzibą przy ul. Elbląskiej 135, 80-718 Gdańsk. Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email: lotos@grupalotos.pl, telefonicznie pod numerem 801 345 678 lub pisemnie pod adresem Grupa LOTOS S.A. ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk.

U administratora danych osobowych został wyznaczony Inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: iod@grupalotos.pl lub pisemnie na adres: Grupa LOTOS S.A. ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”. Z Inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu kontaktowym dotyczącym odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Grupy LOTOS, polegający na zapewnieniu udzielania odpowiedzi na wpływające zapytania. Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Grupy LOTOS m.in. Contact Center Sp. z o.o. oraz podmiotom serwisującym i utrzymującym systemy informatyczne służące do realizacji celu wymienionego powyżej – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 1 rok. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.

W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych lub z Inspektorem ochrony danych. Dane kontaktowe zostały wskazane powyżej.