Reklamacje i opinie
Contact Center
ul. Elbląska 135
80-718 Gdańsk
e-mail: lotos@grupalotos.pl
tel. 801 345 678
tel. 58 326 43 00 (z telefonów komórkowych i z zagranicy)
fax 58 326 43 80
W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego niezbędne jest podanie poniższych informacji:
- danych reklamującego: imię i nazwisko, kod i miejscowość, ulica, numer lokalu, numer telefonu, adres mailowy - w przypadku prowadzonej działalności nazwę firmy i numer NIP,
- informacji o reklamowanym towarze: nazwa produktu, numer dowodu wydania z baz paliw (w przypadku podmiotów gospodarczych współpracujących z Grupą LOTOS), w przypadku odbioru produktu autocysterną - warunki transportu, numer faktury/paragonu w przypadku zakupu na stacji paliw, daty zakupu, miejsca zakupu, miejsca składowania produktu, daty powstania wady i opisu problemu.
- roszczenia klienta w związku z reklamowanym zdarzeniem.