TURDUS SEMISYNTETIC 10W40
Informacje podstawowe
Olej silnikowy zaliczany do grupy XHPDO. Przeznaczony do smarowania wysokoobciążonych silników wysokoprężnych o dużej mocy bez i z turbodoładowaniem, pracujących w najcięższych warunkach. Zalecany szczególnie do silników siodłowych, samochodów ciężarowych, autobusów dalekobieżnych, samochodów terenowych i dostawczych oraz innych pojazdów bardzo intensywnie eksploatowanych (duże przebiegi w krótkich okresach czasu).
Opakowania:
5l, 26kg, 180kg
Zastosowanie
- wysokoobciążone silniki wysokoprężnych o dużej mocy bez i z turbodoładowaniem
- silniki siodłowe samochodów ciężarowych, autobusów dalekobieżnych, samochodów terenowych i dostawczych
- TATRA TDS 30/12
- MB- Approval 228,5
- MB- Approval 229.1
- VOLVO VDS-2
- MAN M 3277, 3277 CRT
- MTU TYP 3
- Deutz DQC III - 05
- Renault RVI RXD
Gwarancje
- spełnienie ostrych wymagań większości producentów silników dla zapewnienia wydłużonych przebigów
- zapobieganie powstawaniu osadów i nagarów
- zmniejszenie zużycia elementów silnika
- spełnienie wymogów dotyczących emisji szkodliwych składników spalin, zapewniając bezpieczną pracę dopalaczy katalitycznych układu wydechowego silników
Specyfikacja
Klasa jakości API |
CH-4/CG-4/CF-4 |
Klasa lepkości SAE | 10W/40 |
Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC | 14,1 |
Wskaźnik lepkości, min | 136 |
Temperatura płynięcia, max (ºC) | -36 |
Temperatura zapłonu COC, min (ºC) | 238 |
Specyfikacje |
ACEA E7-04/ E5-02/E4-99 |