logo

TURDUS POWERTEC SYNTHETIC 10W40

Zaawansowany technologicznie olej syntetyczny oparty o syntetyczne bazy olejowe i specjalnie dobrany zestaw dodatków uszlachetniających zapewniających zawartość siarki nie większą niż 0.3%, fosforu – nie więcej niż 0.08% oraz zawartość popiołów siarczanowych nie przekraczającą 1%.
Przeznaczony głównie do smarowania wysokoobciążonych silników diesla samochodów ciężarowych wyposażonych w układy EGR i filtry cząstek stałych przystosowanych do spełniania norm emisyjnych EURO 4/5 w których producent zaleca stosowanie oleju klasy ACEA E6-04. Zastosowane rozwiązania technologiczne zapewniają redukcję ubytków oleju i utrzymywanie stałego poziomu lepkości podczas eksploatacji.

ACEA E6-04 • ACEA E4-99 wyd. 3

Opakowania:

4l, 17kg, 50kg, 180kg

 

  • MAN 3477
  • TATRA  TDS 30/12
  • MAN 3277 CRT
  • MB 228.51
  • MTU Typ 3.1
  • DAF Extended Drain
  • Renault RVI RXD
  • SCANIA LA
  • doskonałe smarowanie w każdych warunkach eksploatacyjnych,
  • ograniczenie do możliwego minimum emisji cząstek stałych z silnika,
  • idealną czystość współpracujących elementów,
  • wydłużone okresy wymiany w silnikach nowszej konstrukcji,
  • spełnienie wymogów co do emisji szkodliwych składników spalin, zapewniając bezpieczną pracę elementów układu wydechowego silników samochodów ciężarowych
  • kompatybilność z silnikami przystosowanymi do spełnienia norm emisyjnych Euro 4/5
  • obniżony poziom SAPS
Klasa lepkości SAE 10W/40
Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC 14,4
Temperatura płynięcia, max (ºC) -30
Temperatura zapłonu COC, min (ºC) 235
Liczba zasadowa mgKOH/g 10,00
Zawartość popiołu siarczanowego % m/m 0,97