logo

TURDUS MD 15W40

Wielosezonowy olej silnikowy zawiera selektywnie rafinowane, odparafinowane rozpuszczalnikowo i hydrorafinowane destylaty olejowe uzyskiwane z ropy naftowej oraz pakiet dodatków uszlachetniających o działaniu przeciwutleniającym, przeciwkorozyjnym, poprawiającym własności myjąco-dyspergujące, własności smarne i lepkościowo-temperaturowe. Przeznaczony do stosowania w mocno i średnio wysilonych silnikach wysokoprężnych (turbodoładowanych i wolnossących) samochodów ciężarowych, autobusów i sprzętu budowlanego. Może być również stosowany w samochodach dostawczych z silnikami o zapłonie iskrowym gdzie dopuszcza się stosowanie olejów tej klasy jakości.

 SAE  15W/40 API   • CG-4/SJ ACEA  • E2-96/B2-98/A2-96

Opakowania:

5l, 17kg, 180kg

  • MB 228.1
  • VOLVO VDS
  • MAN 271
  • minimalizuje zużycie elementów silnika,
  • zapobieganie powstawaniu osadów i nagarów,
  • zapobieganie zakleszczaniu się pierścieni tłokowych,
  • łatwy rozruch w niskich temperaturach,
  • doskonałą ochronę przed korozją,
  • zmniejszenie ilości dolewek eksploatacyjnych.
Klasa lepkości SAE 15W/40
Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC 14,3
Temperatura płynięcia, max (ºC) -29
Temperatura zapłonu COC, min (ºC) 230
Liczba zasadowa mgKOH/g 8,80
Zawartość popiołu siarczanowego % m/m 1,1