TURDUS MD 15W40
Informacje podstawowe
Wielosezonowy olej silnikowy zawiera selektywnie rafinowane, odparafinowane rozpuszczalnikowo i hydrorafinowane destylaty olejowe uzyskiwane z ropy naftowej oraz pakiet dodatków uszlachetniających o działaniu przeciwutleniającym, przeciwkorozyjnym, poprawiającym własności myjąco-dyspergujące, własności smarne i lepkościowo-temperaturowe. Przeznaczony do stosowania w mocno i średnio wysilonych silnikach wysokoprężnych (turbodoładowanych i wolnossących) samochodów ciężarowych, autobusów i sprzętu budowlanego. Może być również stosowany w samochodach dostawczych z silnikami o zapłonie iskrowym gdzie dopuszcza się stosowanie olejów tej klasy jakości.
SAE 15W/40 API • CG-4/SJ ACEA • E2-96/B2-98/A2-96
Opakowania:
5l, 17kg, 180kg
Zastosowanie
- MB 228.1
- VOLVO VDS
- MAN 271
Gwarancje
- minimalizuje zużycie elementów silnika,
- zapobieganie powstawaniu osadów i nagarów,
- zapobieganie zakleszczaniu się pierścieni tłokowych,
- łatwy rozruch w niskich temperaturach,
- doskonałą ochronę przed korozją,
- zmniejszenie ilości dolewek eksploatacyjnych.
Specyfikacja
Klasa lepkości SAE | 15W/40 |
Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC | 14,3 |
Temperatura płynięcia, max (ºC) | -29 |
Temperatura zapłonu COC, min (ºC) | 230 |
Liczba zasadowa mgKOH/g | 8,80 |
Zawartość popiołu siarczanowego % m/m | 1,1 |