Marinol RG Seria 30
Informacje podstawowe
Oleje silnikowe, żeglugowe typu TPEO (Trunk Piston Engine Oil) przeznaczone do smarowania obiegowo- cylindrowego okrętowych silników bezwodnikowych napędu głównego i agregatów prądotwórczych, pracujących na paliwie ciężkim.
Opakowania:
180kg, 1 tona
Zastosowanie
- Pielstick (16PC2.5V)
- MAN- B&W (ALPHA6S28L)
- MAN Augsburg (16V40/45)
- New Sulzer Diesel
- Wartsila (VASA:6R32; 16V32)
Gwarancje
- prawidłowe smarowanie układu cylindrowego jak i korbowodowego silników
- doskonałą czystość silnika i ochronę przed korozją
- zapobieganie powstawaniu osadów i nagarów zmniejszając zużycie silnika
- dobre odprowadzanie ciepła
- minimalizację ilości wytwarzanych osadów nisko i wysokotemperaturowych podczas eksploatacji w silniku
- neutralizację kwaśnych produktów spalania paliwa
- doskonałą ochronę przed zużyciem smarowanych powierzchni, szczególnie bardzo dobrze zabezpieczają przed scuffingiem
- zmniejszoną ilosć dolewek eksploatacyjnych
Specyfikacja
| Rodzaj | MARINOL RG 3030 |
| Rodzaj | MARINOL RG 3040 |
| Klasa lepkości | RG 3030 |
| Klasa lepkości | RG 3040 |
| Klasa jakości | CD |
| Klasa jakośći | CD |
| Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC (mm2/s, cSt) | 11.5 |
| Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC (mm2/s, cSt) | 14.5 |
| Wskaźnik lepkości, min | 98 |
| Wskaźnik lepkości, min | 98 |
| Temperatura płynięcia, max (ºC) | -27 |
| Temperatura płynięcia, max (ºC) | -24 |
| Temperatura zapłonu COC, min (ºC) | 240 |
| Temperatura zapłonu COC, min (ºC) | 250 |
| TBN, min (mg KOH/g) | 30.5 |
| TBN, min (mg KOH/g) | 30.5 |