logo

Marinol RG Seria 30

Oleje silnikowe, żeglugowe typu TPEO (Trunk Piston Engine Oil) przeznaczone do smarowania obiegowo- cylindrowego okrętowych silników bezwodnikowych napędu głównego i agregatów prądotwórczych, pracujących na paliwie ciężkim.

Opakowania:

180kg, 1 tona

  • Pielstick (16PC2.5V)
  • MAN- B&W (ALPHA6S28L)
  • MAN Augsburg (16V40/45)
  • New Sulzer Diesel
  • Wartsila (VASA:6R32; 16V32)
  • prawidłowe smarowanie układu cylindrowego jak i korbowodowego silników
  • doskonałą czystość silnika i ochronę przed korozją
  • zapobieganie powstawaniu osadów i nagarów zmniejszając zużycie silnika
  • dobre odprowadzanie ciepła
  • minimalizację ilości wytwarzanych osadów nisko i wysokotemperaturowych podczas eksploatacji w silniku
  • neutralizację kwaśnych produktów spalania paliwa
  • doskonałą ochronę przed zużyciem smarowanych powierzchni, szczególnie bardzo dobrze zabezpieczają przed scuffingiem
  • zmniejszoną ilosć dolewek eksploatacyjnych
Rodzaj MARINOL RG 3030
Rodzaj MARINOL RG 3040
Klasa lepkości RG 3030
Klasa lepkości RG 3040
Klasa jakości CD
Klasa jakośći CD
Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC (mm2/s, cSt) 11.5
Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC (mm2/s, cSt) 14.5
Wskaźnik lepkości, min 98
Wskaźnik lepkości, min 98
Temperatura płynięcia, max (ºC) -27
Temperatura płynięcia, max (ºC) -24
Temperatura zapłonu COC, min (ºC) 240
Temperatura zapłonu COC, min (ºC) 250
TBN, min (mg KOH/g) 30.5
TBN, min (mg KOH/g) 30.5