logo

Marinol RG Seria 20

Oleje Marionol RG 2030; 2040 przeznaczone do smarowania obiegowo-cylindrowego okrętowych silników bezwodnikowych napędu głównego i agregatów prądotwórczych, pracujących na paliwie o podwyższonej zawartości siarki do około 2%. Olej Marinol RG 2050 przeznaczony jest do smarowania cylindrów silników wodzikowych w czasie docierania oraz w warunkach eksploatacyjnych przy spalaniu paliw niskosiarkowych. Oleje Marinol RG 2030; 2040; 2050 są olejami typu TPEO (Trunk Piston Engine Oil) spełniającymi wymagania API CD.

Opakowania:

180kg, 1 tona

  • Pielstick
  • MAN- B&W
  • MAN Augsburg
  • New Sulzer Diesel
  • Wartsila
  • prawidłowe smarowanie układu cylindrowego jak i karbowodowego silników
  • doskonałą czystość silnika i ochronę przed korozją
  • zapobieganie przed powstawaniem osadów i nagarów zmniejszając zużycie silnika
  • dobre odprowadzanie ciepła
  • minimalizację ilości wytwarzanych osadów nisko i wysokotemperaturowych podczas eksploatacji w silniku
  • neutralizację kwaśnych produktów spalania paliwa
  • doskonałą ochronę przed zużyciem smarowanych powierzchni, szczególnie bardzo dobrze zabezpieczają przed scuffingiem
  • zmniejszenie ilości dolewek eksploatacyjnych
Rodzaj MARINOL RG 2030
Rodzaj MARINOL RG 2040
Rodzaj MARINOL RG 2050
Klasa lepkości RG 2030
Klasa lepkości RG 2040
Klasa lepkości RG 2050
Klasa jakości CD
Klasa jakości CD
Klasa jakości CD
Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC (mm2/s, cSt) 11.5
Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC (mm2/s, cSt) 14.6
Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC (mm2/s, cSt) 22
Wskaźnik lepkości, min 93
Wskaźnik lepkości, min 96
Wskaźnik lepkości, min 94
Temperatura płynięcia, max (ºC) -21
Temperatura płynięcia, max (ºC) -24
Temperatura płynięcia, max (ºC) -21
Temperatura zapłonu COC, min (ºC) 230
Temperatura zapłonu COC, min (ºC) 265
Temperatura zapłonu COC, min (ºC) 260
TBN, min (mg KOH/g) 20.5
TBN, min (mg KOH/g) 20.5
TBN, min (mg KOH/g) 20.5