Marinol RG Seria 15
Informacje podstawowe
Oleje silnikowe, żeglugowe o nazwie marionol RG 1530 i 1540 przeznaczone do smarowania okrętowych silników bezwodnikowych, pracujących na paliwie lekkim. Oleje Marinol RG 1530 i 1540 są olejami typu TPEO (trunk Piston Engine Oil) spełniającymi wymagania API CD.
Opakowania:
180kg, 1 tona
Zastosowanie
- Pielstick (12PA6-280)
- MAN - B&W
- MAN Augsburg
- New Sulzer Diesel
- Wartsila
Gwarancje
- prawidłowe smarowanie układu cylindrowego jak i korbowodowego silników
- doskonałą czystość silnika i ochronę przed korozją
- zapobieganiu powstawaniu osadów nagarów zmniejszając zużycie silnika
- dobre odprowadzanie ciepła
- minimalizację ilości wytwarzanych osadów nisko i wysokotemperaturowych podczas eksloatacji w silniku
- neutalizację kwaśnych produktów spalania paliwa
- doskonałą ochronę przed zużyciem smarowanych powierzchni, szczególnie bardzo dobrze zabezpieczają przed scuffingiem
- zmniejszoną ilość dolewek eksploatacyjnycj
Specyfikacja
| Rodzaj | MARINOL RG 1530 | 
| Rodzaj | MARINOL RG 1540 | 
| Klasa lepkości | RG 1530 | 
| Klasa lepkości | RG 1540 | 
| Klasa jakości | CD | 
| Klasa jakości | CD | 
| Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC (mm2/s, cSt) | 14-15 | 
| Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC (mm2/s, cSt) | 11-12 | 
| Wskaźnik lepkości, min | 90 | 
| Wskaźnik lepkości, min | 90 | 
| Temperatura płynięcia, max (ºC) | -18 | 
| Temperatura płynięcia, max (ºC) | -18 | 
| Temperatura zapłonu COC, min (ºC) | 220 | 
| Temperatura zapłonu COC, min (ºC) | 225 | 
| TBN, min (mg KOH/g) | 15 | 
| TBN, min (mg KOH/g) | 15 |