
Spółka Lotos Paliwa, zgodnie z naszymi zapowiedziami, uruchomiła program lojalnościowy o nazwie Navigator. Jest on prowadzony na wszystkich stacjach własnych i partnerskich koncernu, co łącznie daje ponad 200 obiektów w całej Polsce.
Formuła programu polega na premiowaniu stałych klientów stacji paliw Lotosu specjalnie wyselekcjonowaną kolekcją markowych nagród. W trakcie trwania programu Navigator produkty będą eksponowane na każdej stacji za pomocą specjalnej ekspozycji.
Klient będzie miał możliwość bezpośrednio ocenić produkt pod względem jego jakości i atrakcyjności. Odbiór nagród odbywał się będzie bezpośrednio na stacjach, bez zamówień i czekania.
Niebawem zostanie uruchomiona intensywna ogólnopolska kampania reklamowa mająca pomóc we wprowadzeniu nowego programu na rynek. - Start programu Navigator to kolejny krok w uatrakcyjnieniu oferty sieci stacji Lotos - podkreśla Hanka Krzyżańska, prezes Lotosu Paliwa.