logo

Marinol RG Seria 10

Oleje silnikowe, żeglugowe o nazwie Marinol RG 1030 i 1040 zawierają odpowiednio dobrany zestaw dodatków uszlachetniających o działaniu myjąco- dyspergującym, przeciwutleniającym, przeciwkoryzyjnym. Przeznaczone do smarowania okrętowych silników bezwodnikowych, pracujących na paliwie lekkim. Oleje Marinol RG 1030 i 1040 są olejami typu TPEO (Tunk Piston Engine Oil) spełniającymi wymagania API CD.

Opakowania:

180kg, 1 tona

  • Pielstick
  • MAN- B&W
  • MAN Augsburg
  • New Sulzer Diesel
  • Wartsila
  • prawidłowe smarowanie układu cylindrowego jak i korbowodowego silników
  • doskonałą czystość silnika i ochronę przed korozją
  • zapobieganie przed powstawaniem osadów i nagarów zmniejszając zużycie silnika
  • dobre odprowadzanie ciepła
  • minimalizującą ilość wytwarzanych osadów nisko i wysokotemperaturowych podczas eksploatacji w silniku
  • neutralizację kwaśnych produktów spalania paliwa
  • doskonałą ochronę przed zużyciem smarowanych powierzchni, szczególnie bardzo dobrze zabezpieczają przed scuffingiem
  • zmniejszoną ilość dolewek eksloatacyjnych
Rodzaj MARINOL RG 1030
Rodzaj MARINOL RG 1040
Klasa lepkości SAE30
Klasa lepkości SAE40
Klasa jakości API CD
Klasa jakości API CD
Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC (mm2/s, cSt) 11.5
Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC (mm2/s, cSt) 14.5
Wskaźnik lepkości, min 95
Wskaźnik lepkości, min 97
Temperatura płynięcia, max (ºC) -28
Temperatura płynięcia, max (ºC) -24
Temperatura zapłonu COC, min (ºC) 235
Temperatura zapłonu COC, min (ºC) 250
TBN, min (mg KOH/g) 10,5
TBN, min (mg KOH/g) 10.5