Marinol RG Seria 10
Informacje podstawowe
Oleje silnikowe, żeglugowe o nazwie Marinol RG 1030 i 1040 zawierają odpowiednio dobrany zestaw dodatków uszlachetniających o działaniu myjąco- dyspergującym, przeciwutleniającym, przeciwkoryzyjnym. Przeznaczone do smarowania okrętowych silników bezwodnikowych, pracujących na paliwie lekkim. Oleje Marinol RG 1030 i 1040 są olejami typu TPEO (Tunk Piston Engine Oil) spełniającymi wymagania API CD.
Opakowania:
180kg, 1 tona
Zastosowanie
- Pielstick
- MAN- B&W
- MAN Augsburg
- New Sulzer Diesel
- Wartsila
Gwarancje
- prawidłowe smarowanie układu cylindrowego jak i korbowodowego silników
- doskonałą czystość silnika i ochronę przed korozją
- zapobieganie przed powstawaniem osadów i nagarów zmniejszając zużycie silnika
- dobre odprowadzanie ciepła
- minimalizującą ilość wytwarzanych osadów nisko i wysokotemperaturowych podczas eksploatacji w silniku
- neutralizację kwaśnych produktów spalania paliwa
- doskonałą ochronę przed zużyciem smarowanych powierzchni, szczególnie bardzo dobrze zabezpieczają przed scuffingiem
- zmniejszoną ilość dolewek eksloatacyjnych
Specyfikacja
| Rodzaj | MARINOL RG 1030 |
| Rodzaj | MARINOL RG 1040 |
| Klasa lepkości | SAE30 |
| Klasa lepkości | SAE40 |
| Klasa jakości | API CD |
| Klasa jakości | API CD |
| Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC (mm2/s, cSt) | 11.5 |
| Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC (mm2/s, cSt) | 14.5 |
| Wskaźnik lepkości, min | 95 |
| Wskaźnik lepkości, min | 97 |
| Temperatura płynięcia, max (ºC) | -28 |
| Temperatura płynięcia, max (ºC) | -24 |
| Temperatura zapłonu COC, min (ºC) | 235 |
| Temperatura zapłonu COC, min (ºC) | 250 |
| TBN, min (mg KOH/g) | 10,5 |
| TBN, min (mg KOH/g) | 10.5 |