logo

29 czerwca na stacjach paliw LOTOS Premium ruszyła oczekiwana od wielu tygodni promocja i konkurs związany z premierą filmu „Uniwersytet Potworny”. Kolejną porcję strasznie śmiesznych przygód bohaterów filmu „Potwory i spółka” najmłodsi widzowie będą mogli obejrzeć w kinach już 3 lipca.

Działalność handlowa

29 czerwca na stacjach paliw LOTOS Premium ruszyła oczekiwana od wielu tygodni promocja i konkurs związany z premierą filmu „Uniwersytet Potworny”. Kolejną porcję strasznie śmiesznych przygód bohaterów filmu „Potwory i spółka” najmłodsi widzowie będą mogli obejrzeć w kinach już 3 lipca.

„Uniwersytet Potworny” przenosi widzów w czasy, kiedy studenci Sulley i Mike dopiero zgłębiali tajniki potwornego fachu. Zabawne perypetie bohaterów z okresu studiów pokazują jak mimo wielu dzielących ich różnic zostali najlepszymi przyjaciółmi.

Tylko na stacjach LOTOS

– W ramach promocji „Uniwersytet potworny”, która potrwa do 8 września br., klienci tankujący na stacjach LOTOS mają możliwość zebrania kolekcji unikatowych szklanek z głównymi bohaterami filmu oraz wzięcia udziału w konkursie fotograficznym ze strasznie atrakcyjnymi nagrodami (iPad Mini iPad Retina czy konsola Sony PlayStation) – informuje Magdalena Jurdziak, dyrektor biura marketingu LOTOS Paliwa.

Już zakup minimum 30 litrów dowolnego paliwa LOTOS daje możliwość odebrania jednego kuponu promocyjnego. Dwa kupony uprawniają do zakupu w promocyjnej cenie (1 zł) wybranej szklanki z unikalnej kolekcji „Uniwersytetu Potwornego”. Uczestnik promocji może otrzymać maksymalnie 3 kupony dziennie.

Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zatankowanie minimum 30 litrów paliwa LOTOS i odebranie kuponu promocyjnego oraz rejestracja na stronie konkursowej. Uczestnik konkursu musi również zrobić potwornie śmieszne zdjęcie z kuponem na wakacjach i dodać go na stronę konkursową, poprzez podanie unikalnego kodu z kuponu.

Więcej informacji nt. konkursu fotograficznego znajdą Państwo na stronie internetowej www.konkurspotworny.pl.

Strasznie śmieszna kampania promująca akcję potrwa od 1 do 21 lipca i obejmie następujące stacje TV: Boomerang, Cartoon Network, Disney Channel, Disney Junior, Disney XD, Polsat JimJam, Nickelodeon, MiniMini+, teleTOON+.

Potwornie zabawna kampania online odbędzie się na: Disney.pl,  DisneyXD.pl, CartoonNetwork.pl, Boomerang-tv.pl, TVP.pl/bajki, Iplex.pl/bajki, Lulek.tv, Yummy.pl

Śmieszne potwory promujące „Uniwersytet Potworny” spotkacie również na autobusach komunikacji miejskiej w: Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście, Rumi, Łodzi, Poznaniu, Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, Bielsku-Białej, Krakowie, Szczecinie, Opolu, Białystoku, Rzeszowie, Lublinie, Koszalinie, Olsztynie, Malborku, Białej Podlaskiej, Włocławku, Łomży, Inowrocławiu, Zamościu, Radomiu, Tarnobrzegu, Tarnowie.

Biuro Komunikacji
Grupa LOTOS S.A.
ul. Elbląska 135,
80-718 Gdańsk,
tel. 58 308 87 31, 58 308 83 88, 58 308 83 55,
e-mail: media@grupalotos.pl