
Po zaciętym i pasjonującym lipcowym wyścigu na torze Poznań przyszedł czas na kolejne emocje podczas VIII i VIII rundy WSMP na obiekcie Motodrom Brno w Czechach w dniach 19 i 20 września 2008. Wyścig ten stanowił także eliminacje do Mistrzostw Europy Strefy Centralnej FIA. Pogoda nie była dla kierowców gościnna gdyż temperatura sięgała niespełna 10 stopni ale na szczęście nie padało. Maurycy Kochański startujący w barwach zespołu Motozone Racing zdominował 2 wyścigi zaliczane do Mistrzostw Polski umacniając się na pozycji lidera Mistrzostw Polski w klasie F2000. Po wyliczeniach, których dokonał Motozone nikt już nie jest w stanie odebrać Maurycemu Tytułu Mistrza Polski F2000 na rok 2008 ale na oficjalne ogłoszenie wyników musimy jeszcze poczekać. Maurycy został także sklasyfikowany 2 razy na 7 miejscu w klasyfikacji Mistrzostw Europy Centralnej będąc o krok od zajęcia 4 miejsca w drugim wyścigu lecz zabrakło kilku okrążeń. Maurycy dysponował bolidem starszym o kilka lat od tych, z którymi walczył na torze w klasyfikacji Mistrzostw Europy. Warto zaznaczyć, iż Maurycy wygrał wszystkie 8 wyścigów z kalendarza Mistrzostw Polski F2000.
Po zaciętym i pasjonującym lipcowym wyścigu na torze Poznań przyszedł czas na kolejne emocje podczas VIII i VIII rundy WSMP na obiekcie Motodrom Brno w Czechach w dniach 19 i 20 września 2008. Wyścig ten stanowił także eliminacje do Mistrzostw Europy Strefy Centralnej FIA. Pogoda nie była dla kierowców gościnna gdyż temperatura sięgała niespełna 10 stopni ale na szczęście nie padało. Maurycy Kochański startujący w barwach zespołu Motozone Racing zdominował 2 wyścigi zaliczane do Mistrzostw Polski umacniając się na pozycji lidera Mistrzostw Polski w klasie F2000. Po wyliczeniach, których dokonał Motozone nikt już nie jest w stanie odebrać Maurycemu Tytułu Mistrza Polski F2000 na rok 2008 ale na oficjalne ogłoszenie wyników musimy jeszcze poczekać. Maurycy został także sklasyfikowany 2 razy na 7 miejscu w klasyfikacji Mistrzostw Europy Centralnej będąc o krok od zajęcia 4 miejsca w drugim wyścigu lecz zabrakło kilku okrążeń. Maurycy dysponował bolidem starszym o kilka lat od tych, z którymi walczył na torze w klasyfikacji Mistrzostw Europy. Warto zaznaczyć, iż Maurycy wygrał wszystkie 8 wyścigów z kalendarza Mistrzostw Polski F2000.
Składamy serdeczne podziękowania naszym sponsorom i partnerom:
Lotos Paliwa, Lotos Oil, Intrac Polska, Beta Polska, TV Polsat, Rossignol oraz Automobilklubowi Rzemieślnik.
Specjalne podziękowania dla Hieronima Kochańskiego za wsparcie w przygotowaniu niezawodnego bolidu, dla Bartka Szczebla menadżera zespołu oraz ekipie mechaników z Niemiec czyli dla Michaela, Mario i Marcela.