logo

Marka LOTOS Optima wprowadzona na rynek w lipcu 2011 roku została laureatem tytułu „Dobry Produkt 2011 – Wybór konsumentów” w badaniu przeprowadzonym przez Forum Biznesu. Stacje LOTOS Optima otrzymały wyróżnienie w kategorii Odkrycie Roku.

Ogólne

Marka LOTOS Optima wprowadzona na rynek w lipcu 2011 roku została laureatem tytułu „Dobry Produkt 2011 – Wybór konsumentów” w badaniu przeprowadzonym przez Forum Biznesu. Stacje LOTOS Optima otrzymały wyróżnienie w kategorii Odkrycie Roku.

15,22 kB

Akcja pod nazwą: Ogólnopolskie Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich „Dobry Produkt 2011” została zrealizowana przez redakcję Forum Biznesu - dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Patronat i opiekę merytoryczną nad badaniem objął Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. Badanie zostało zrealizowane na próbie 1000 osób metodą komputerowo wspomaganych sondaży, techniką wywiadu telefonicznego (CATI). Respondenci odpowiadali na pytanie: które marki produktów uważają za najlepsze w danej kategorii, godne zaufania oraz które określają dobre jakościowo produkty.

Produkty o najwyższej liczbie wskazań otrzymują tytuł „Dobry Produkt 2011 – Wybór Konsumentów”

- To dla nas ogromne wyróżnienie otrzymywać tak prestiżowe tytuły zaledwie rok od otwarcia pierwszej stacji paliw LOTOS Optima – komentuje Magdalena Jurdziak, Dyrektor Biura Marketingu LOTOS Paliwa. Daje nam to poczucie dobrze zrealizowanego projektu i energię do otwarcia kolejnej 50-tki stacji paliw w tym roku.

 

Marcin Zachowicz, rzecznik prasowy Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.(58) 308 75 70, (0) 505 050 454, e-mail: marcin.zachowicz@grupalotos.pl