
Polskie Centrum Badań i Certyfikacji przyznało spółce LOTOS Serwis Certyfikat Zintegrowanego Systemu Zarządzania. Obejmuje on między innymi prace w zakresie utrzymania ruchu, remontów i modernizacji, budowy i rozruchu instalacji przemysłowych. Dodatkowo certyfikat objął instalacje wydobywcze ropy i gazu.
Polskie Centrum Badań i Certyfikacji przyznało spółce LOTOS Serwis Certyfikat Zintegrowanego Systemu Zarządzania. Obejmuje on między innymi prace w zakresie utrzymania ruchu, remontów i modernizacji, budowy i rozruchu instalacji przemysłowych. Dodatkowo certyfikat objął instalacje wydobywcze ropy i gazu.
Na zdjęciu Małgorzata Jemielniak, kierownik Działu Zarządzania Organizacją
oraz Izabela Mróz, pełnomocnik Dyrektora ds. ZSZ
– Certyfikat jest dowodem realizacji jednego z najważniejszych celów strategicznych LOTOS Serwis w roku 2015, w ramach realizowanego w Grupie Kapitałowej programu Efektywność i Rozwój – podkreśla Małgorzata Jemielniak, kierownik Działu Zarządzania Organizacją w LOTOS Serwis. – Potwierdza on nasze kompetencje w zakresie offshore, które zdobywaliśmy ciężką pracą.
Na zdjęciu prezes LOTOS Serwis razem z audytorami wyróżnionymi przez GL SA.
Od lewej: Anna Więckowska, Piotr Oszast, Izabela Mróz, Leszek Dylik, Marcin Chmura,
Iwona Rapczyńska.
– Audyt recertyfikujący PCBC objął wszystkie nasze lokalizacje, w Gdańsku oraz w Jaśle i Czechowicach – dodaje Izabela Mróz, pełnomocnik Dyrektora Naczelnego LOTOS Serwis ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania. – Auditorzy nie stwierdzili żadnych niezgodności.
Nowy certyfikat jest ważny do 2 kwietnia 2018 roku.
Biuro Komunikacji, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.58 308 87 31, 58 308 83 88, 58 308 83 55, e-mail: media@grupalotos.pl